معاون درمان وفرمانده عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در پی وقوع سیل در برخی استانهای کشور، کلیه مراکز درمانی استان کردستان در وضعیت آماده باش بسر می برند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، هومن قصری امروز دوشنبه و در پی وقوع سیل در برخی از استان های کشور با بیان اینکه کلیه مراکز درمانی، بیمارستانها و کادر درمان در آماده باش کامل هستند، افزود: پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی جاده ای ، شهری و روستایی ، امداد هوایی و پایگاه های امداد کوهستان و موتورلانس استان کردستان در وضعیت آماده باش و مستقر در محل هاى از پیش تعیین شده هستند.

وی با اعلام این خبر که وضعیت بحران در حوزه سلامت توسط EOC پایش می شود، ادامه داد:ستاد مدیریت بحران با عضویت تمامی مدیران حوزه بهداشت و درمان و به مدیریت ریاست دانشگاه و عضویت معاونین درمان و بهداشت و سایر مدیران تشکیل و در حال نظارت و رصد واحدهای شهرستانی و ستادی است.

معاون درمان و فرمانده عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان ساخت:دانشگاه علوم پزشکى به طور مداوم با وزارت متبوع و اداره کل بحران وزارت برای کمک و امداد به سایر استانها نیز در ارتباط است.