تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان


تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان

نتانیاهو : تا چند ساعت دیگر با ترامپ دیدار خواهم کرد و پس از آن فوراً باز خواهم گشت تا عملیات (نظامی ضد فلسطینیان) را از نزدیک مدیریت کنم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما ؛ ­بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات تلافی جویانه اخیر به مناطق اشغالی ، گفت: سفرش به آمریکا را کوتاه خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: در جلسه ای که با مشاوران امنیتی و رئیس ستاد کل ارتش و رئیس شاباک و امنیت ملی داشته ام موضوع حمله موشکی از غزه بررسی شد. این حمله اقدامی علیه اسرائیل است و با قدرت به آن پاسخ خواهیم داد. با توجه به اوضاع امنیتی تصمیم گرفته ام سفرم به آمریکا را کوتاه کنم. تا چند ساعت دیگر با ترامپ دیدار خواهم کرد و پس از آن فوراً باز خواهم گشت تا عملیات را از نزدیک مدیریت کنم.
تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان تدارک رژیم صهیونیستی برای حملات همه جانبه ضد فلسطینیان
#carousel70673, #thumbs70673 , #carousel_desc70673 #carousel-wrapper70673 .caroufredsel_wrapper img #carousel-wrapper270673 .caroufredsel_wrapper img #carousel70673 span #carousel70673 img #thumbs70673 a, #thumbs70673 img #carousel_desc70673 span #carousel70673 span, #carousel70673 a, #thumbs70673 span, #thumbs70673 a #carousel70673 img #thumbs70673 img #carousel70673 span #carousel_desc70673 span #thumbs-wrapper70673 #thumbs70673 a #thumbs70673 a:hover, #thumbs70673 a.selected .fluid_container_album img#shadow .next_thumbnail70673 .next_thumbnail70673:hover .prev_thumbnail70673 .prev_thumbnail70673:hover .next_thumbnail70673, .prev_thumbnail70673
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، از آماده باش نظامیان ارتش این رژیم خبر داد
آویخای ادرعی با انتشار نوار ویدئویی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر گفت: صبح امروز، جنبش حماس موشکی به طرف مرکز اسرائیل شلیک کرد که حمله خطرناک تروریستی است که با پاسخ مناسب روبرو خواهد شد.
اردعی افزود: پس از این تجاوز خطرناک، ارتش اسرائیل سطح آماده باش خود را در زمینه دفاعی و تهاجمی و برای روبرو شدن با سناریوهای مختلف، افزایش داد. همچنین نیروهای بیشتر به مرزهای نوار غزه اعزام شدند. از جمله دو تیپ پیاده نظام و زرهی در مرز نوار غزه مستقر شدند و علاوه بر اینها، گذرگاه های زمینی با نوار غزه و محدوده در نظر گرفته شده برای ماهیگیری در دریا هم بسته شد.
آماده شدن گروه های فلسطینی برای مقابله با حملات هوایی رژیم صهیونیستی
روزنامه نگار فلسطینی در نوار غزه، تاکید کرد گروه های فلسطینی خود را برای مقابله با حملات احتمالی ارتش اسرائیل به نوار غزه آماده کرده اند.
عادل الزعنون در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العربیه گفت: گشت زنی هواپیماهای نظامی اسرائیل بر فراز نوار غزه آغاز شده است و گروه های فلسطینی همه مقرهای نظامی و امنیتی خود را در این منطقه تخلیه کرده اند تا از حملات غیرمنتظره اسرائیل، غافلگیر نشوند. منابع رژیم صهیونیستی می گویند این موشک از یکی از پایگاه های حماس به طرف شمال تل آویو شلیک شد. بالگردهای آپاچی ارتش اسرائیل بر فراز مناطق شرقی نوار غزه به چشم می خورد. هواپیماهای شناسایی هم در همه مناطق نوار غزه دیده می شوند. منابع فلسطینی تاکید کردند هر دو جنبش فتح و حماس تصمیم گرفتند به هر نوع حمله هوایی اسرائیل به نوار غزه پاسخ دهند.
وی افزود: گروه های فلسطینی پیش بینی می کنند، حملات هوایی اسرائیل احتمالا گسترده تر و شدیدتر از حملات قبلی خواهد بود.
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: رسانه های اسرائیلی از تغییر مسیر پروازها در فرودگاه بن گوریون تل آویو به دلایل امنیتی خبر دادند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری تلخ از انفجار مغازه عطرفروشی در ارومیه!