رئیس شورای شهر شیراز: ابعاد حادثه 5 فروردین بررسی می‌شود


رئیس شورای شهر شیراز: ابعاد حادثه 5 فروردین بررسی می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تاکید کرد که علت حادثه پنج فروردین و وقوع سیل در این کلانشهر، در اولین فرصت به شکل کارشناسی و جامع بررسی خواهد شد.

سید احمدرضا دستغیب در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد که وقوع این حادثه به شکلی غافلگیر کننده بوده است.

وی با بیان اینکه تمام عوامل شهرداری در مناطق مختلف شیراز، قبل از تعطیلات نوروزی تاکنون در آماده باش کامل بوده و هستند، گفت: علت یا علل وقوع این حادثه را باید در زمانی مناسب و به شکلی کاملاً کارشناسی شده مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

دستغیب با تاکید براینکه طی روزهای گذشته، پاکسازی معابر و لای‌روبی جوی‌ها و مسیل ها انجام شده بود، گفت: بنده به شدت از حادثه‌ای که برای شهروندان و مسافران نوروزی حادث شده متاثر هستم.

او با بیان اینکه تلاش برای جلوگیری از توقف و برپایی چادر در مبادی مختلف خصوصاً ورودی شیراز انجام شده بود، گفت: اگر مانند گذشته در این مکان شاهد برپایی چادر بودیم، مشکلات زیادتر حادث می‌شد.

دستغیب با یادآوری اینکه او و تعدادی از اعضای شورای شهر از اولین ساعت وقوع بارندگی، در حال بازدید از مناطق مختلف شیراز بوده اند، گفت: متاسفانه امروز وقوع سیلاب و بارندگی، بسیاری از شهروندان در نقاط مختلف را دچار مشکل کرد.

رئیس شورای شیراز با تصریح اینکه از ساعت اولیه روز تماسهای مکرر با شهردار این کلانشهر، ناموفق بوده است، گفت: متاسفانه از صبح آقای شهردار در دسترس نبودند تا کار را مدیریت کنند.

دستغیب با یادآوری اینکه معاون خدمات شهری، رئیس آتش نشانی و جمعی از اعضای شورا در صحنه حضور داشتند، گفت: از صبح شهرداران مناطق و عوامل اجرایی شهرداری در نقاط مختلف شهر حاضر بودند، حاضر نبودن شهردار و مدیریت نشدن حادثه از سوی مدیریت کلان شهر، موضوعی مهم است که به شکلی قاطع و جدی با آن مواجه خواهیم شد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | اولین تصاویر از تفنگ تیرانداز ماهر Microwave در جنگ اوکراین