کلیپ خواستگاری علیرضا یعقوبی پسر افغان در برنامه عصر جدید


کلیپ خواستگاری علیرضا یعقوبی پسر افغان در برنامه عصر جدید علیرضا یعقوبی ، شرکت‌کننده « عصر جدید » که با برادرش در این مسابقه شرکت کرد و توانست نظر مثبت داوران را جلب کند، از یکی از آشنایانش که با پدر و مادرش در استودیو حضور داشت، خواستگاری کرد. نکته قابل توجه آن است که […] نوشته کلیپ خواستگاری علیرضا یعقوبی پسر افغان در برنامه عصر جدید اولین بار...

کلیپ خواستگاری علیرضا یعقوبی پسر افغان در برنامه عصر جدید

علیرضا یعقوبی ، شرکت‌کننده « عصر جدید » که با برادرش در این مسابقه شرکت کرد و توانست نظر مثبت داوران را جلب کند، از یکی از آشنایانش که با پدر و مادرش در استودیو حضور داشت، خواستگاری کرد.

کلیپ خواستگاری علیرضا یعقوبی پسر افغان در برنامه عصر جدید

نکته قابل توجه آن است که روی لباس این پسر، پرچم ایران و افغانستان در کنار هم دیده می‌شد که در جهت نزدیکی دو کشور طراحی شده بود.

نکته دیگر سن پایین دختر و پسر بود که مصداق کودک همسری بود بعد از حواشی سریال «بچه مهندس».

و نکته سوم رواج خواستگاری غربی بود که پسر با زانو زدن در مقابل دختر حلقه‌ای به او داد که با تشویق تماشاگران حاضر در استودیو همراه شد.

در حالی که اتفاقی مشابه در اراک در اسفند ماه گذشته خبرساز شد. انتشار ویدئویی از یک خواستگاری وسط یک پاساژ، کار دست این دختر و پسر داد و کارشان به دادسرا و بازداشت رسید.

در زمان درخواست خواستگاری، احسان علیخانی با اشاره به ویدئوی معروف وایرال شده از کشیده‌ای که یک مجری تلویزیونی زن به خاطر خواستگاری همکارش روی آنتن به او زده بود، گفت: «مطمئنی کتک‌مان نمی‌زند؟»

ویدیوی خواستگاری پسر افغان در برنامه عصر جدید را در ادامه می‌بینید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول