زور آبی پوشان به تیم آخر جدول نرسید


تیم فوتبال الهلال در دیداری معوقه از لیگ عربستان، مقابل تیم انتهای جدول به تساوی رسید. نوشته زور آبی پوشان به تیم آخر جدول نرسید اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

زور آبی پوشان به تیم آخر جدول نرسید

توقف بد موقع تیم الهلال در لیگ عربستان!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۶
زور آبی پوشان به تیم آخر جدول نرسید

تیم فوتبال الهلال در دیداری معوقه از لیگ عربستان، مقابل تیم انتهای جدول به تساوی رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال الهلال عربستان، حریف آسیایی استقلال در لیگ قهرمانان، شب گذشته در لیگ داخلی کشور خود نتیجه ای گرفت که صدرنشینی اش را تهدید کرد.

شاگردان زوران مامیچ که بازی هفته بیست و چهارم خود را در لیگ انجام نداده بودند، طبق برنامه دیشب در خانه خود میزبان تیم احد بودند. احد، شانزدهمین تیم جدول ۱۶ تیمی لیگ عربستان است و به نظر نمی رسید کار را برای صدرنشین لیگ دشوار کند، ولی این اتفاق در نهایت رخ داد.

در شبی که کارلوس ادواردو به دلیل استراحت از ترکیب الهلال کنار گذاشته شده بود، الهلالی ها با وجود استفاده از گومیس، جووینکو و سایر ستاره های خود نتوانستند حتی یک بار دروازه احد را باز کنند و سرانجام به یک تساوی خانگی بدون گل مقابل این تیم رضایت دادند.

با این تساوی الهلال در صدر جدول ۵۷ امتیازی شد. نکته حائز اهمیت تساوی دیشب، این بود که فاصله الهلال با النصر در کورس قهرمانی به ۲ امتیاز رسید و بازی روز نهم فروردین بین این دو تیم، نقش بسزایی در تعیین قهرمان لیگ خواهد داشت. تیم زوران مامیچ باید روز جمعه هفته جاری در خانه النصر، دربی بسیار حساس شهر ریاض را برگزار کند و با توجه به توقف دیشب، در صورت پیروزی النصر در بازی آخر هفته، صدرنشین لیگ عربستان پس از هفته ها عوض خواهد شد.

الهلالی ها پس از دیدار حساس مقابل النصر، یک بازی حذفی خواهند داشت و سپس به مصاف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا می روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا