مسابقات بین‌المللی قرآن اقتدار و صلابت ایران را به دنیا نشان می‌دهد


مسابقات بین‌المللی قرآن اقتدار و صلابت ایران را به دنیا نشان می‌دهد

نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن اقتدار و صلابت ایران را در دنیا نشان خواهد داد، گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی ثمرات خوبی برای تبلیغ قرآن در سطح...

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ویژه‌نامه مسابقات بین‌المللی قرآن خبرگزاری فارس با اشاره به این موضوع که تأثیر برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم برکسی پوشیده نیست اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم چه اذان، صوت، ترتیل و حفظ آن حتماً ثمره خوبی برای تبلیغ قرآن در داخل و خارج از کشور دارد و جوانان ما مسلماً از برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی خوشحال خواهند شد.

عضو فراکسیون کارگری مجلس دهم اضافه کرد: تأثیر برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در خارج از کشور هم بر کسی پوشیده نیست و برخلاف تبلیغات رسانه‌های استکباری و آمریکایی که گفته می‌شود جمهوری اسلامی ایران تحریم و مردم در حال گرسنگی هستند قدرت و توانایی کشورمان را به جهانیان نشان خواهد داد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس دهم ادامه داد: سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی باعظمت و شکوه هرچه بیشتر در کشورمان برگزار شود و مسلماً باعث خوشحالی مسلمانان و مستضعفان جهان است چراکه ایران اسلامی میعادگاه مسلمانان و مستضعفان و مأمن و ملجاء آنان است و این مسابقات نشان خواهد داد که جمهوری اسلامی به مسائل قرآنی هم توجه خاصی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن در خصوص حمایت قوه مقننه از مسابقات بین‌المللی قرآن یادآور شد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی مسئول پیگیری و پشتیبانی از مسائل و موضوعات قرآنی است و به‌عنوان نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از برگزاری مسابقات قرآنی اعلام می‌کنم و برای اعتلای قرآن تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن