اجرای طرح «افق» در آستان امامزادگان پر تردد کشور


اجرای طرح «افق» در آستان امامزادگان پر تردد کشور

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای طرح افق در امامزادگان پرتردد کشور که مسافر و زائر زیادی دارند خبر داد و گفت: در این طرح برنامه‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی و مذهبی به مردم ارائه...

حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه وقف و امامزادگان خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری جشن میلاد حضرت علی ابن ابیطالب (ع) در کلیه بقاع متبرکه کشور گفت: قرار است در در ایام عید نوروز در تمامی امامزادگان پرتردد که مسافران و زائران زیادی به آنجا مراجعه می‌کنند ویژه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در قالب طرح افق برگزار می شود.

وی افزود: نام علی بن ابی طالب به ولایت فقیه گره خورده است لذا همه ما باید تمرین ولایت‌پذیری کرده و ان شالله خود و خانواده‌مان بهره وافی را از این موضوع برده و عاقبت به خیر شویم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: باید مسیر زندگی و تربیت فرزندان و سیر و سلوک خود را منطبق با اطاعت از ولی امر کرده و این مهم را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی در پایان گفت: امروز پژواک جامعه ما در امر ولایت فقیه متبلور است ضمن اینکه جامعه ما از اول انقلاب، ولایت پذیری داشته و همچنان ادامه خواهد داد چرا که عزت ما در جهان در پیروی از امر ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403