اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از مناطق بحران‌زده کشور در رادیو پیام


اطلاع‌رسانی لحظه به لحظه از مناطق بحران‌زده کشور در رادیو پیام

مدیر رادیو پیام گفت: ارتباط پیوسته با گزارشگران رادیو در تمام ایران به ویژه مناطق بحرانی بصورت زنده در دستور کار رادیو پیام در روزهای نوروز قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و آوا گفت: این شبکه رادیویی در راستای ماموریت جدید خود در حوزه اطلاع رسانی، در ایام نوروز هر ۱۵دقیقه آخرین خبرها از وضعیت راه‌های کشور، هواشناسی، هلال احمر و اورژانس، را به اطلاع مخاطبان خود خواهد رساند.

وی ادامه داد: این شبکه رادیویی در گفت‌وگو با مسئولان ستادهای نوروزی، ارتباط با گزارشگران و استانداران و ... در خصوص اسکان نوروزی مسافران و اعلام وضعیت مسیرهای تردد در اقصی نقاط کشور و مناطق راهیان نور را در بخش‌های مختلف اطلاع رسانی می‌کند. ارتباط پیوسته با گزارشگران رادیو در تمام ایران به ویژه مناطق بحرانی بصورت زنده در دستور کار رادیو پیام در روزهای نوروز قرار دارد.

مدیر رادیو پیام ضمن تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی کاربردی گفت: مخاطبان رادیو پیام می‌توانند به عنوان شهروند خبرنگار گزارش‌های تصویری و صوتی خود را از طریق سایت رادیو پیام و کانال پیام‌رسان سروش به نشانی pr.radiopayam @ فرستاده و در رادیونمای رادیو پیام با نام خودشان مشاهده کنند و در رادیو پیام بشنوند.همچنین می توانند نظرات خودرراازطریق شماره سامانه پیام کوتاه۳۰۰۰۰۱۰۴۷ با رادیو پیام درمیان بگذارند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر