به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که "به سهم خودم در کمپین هلال احمر برای کمک به جبران خسارت سیل زدگان شمال کشور مشارکت کردم. "

وی هم‌چنین از مردم خواست که "اگر تمایل به همراهی و کمک دارید از این راه (*۷۸۰*۱۱۲#) می‌توانید اقدام کنید. از همه چهره‌ها، شخصیت‌ها، خیرین و فعالان سیاسی و اجتماعی و همه مردم درخواست می‌کنم تا آنها هم به این کمپین بپیوندند.

هم‌چنین محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز با انتشار پستی در اینستاگرام با اعلام حمایت خود و خانواده‌اش از پویش هلال احمر برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل گلستان و مازندران نوشت: گرچه در نوروز امسال فرصت شادمانی و سرور برای هموطنانی از گلستان و مازندران فراهم نبود اما اینک فرصت همدلی برای تمام "ایران" مهیاست. هنوز هم از فرهنگ نوروز می‌شود آموخت و سرسختی تقدیر و طبیعت را به شور و غرور کنار هم ایستادن بدل کرد. ما بارها برای ایران ایستاده‌ایم، چه در جنگ چه در مذاکره و چه در کنار دردهای هموطنان رنجدیده و باز هم باید در کنار ایران ایستاد تا وطن، گلستان شود.

وی نوشت: فروتنانه از دیگر ایرانیان دعوت به پیوستن به این پویش می‌کنم تا تجربه و تخصص هلال احمر در امدادرسانی، بازگشت به شرایط عادی زندگی سیل‌زدگان را تسریع و تسهیل کند.