تهران باید مسافرپذیر شود


تهران باید  مسافرپذیر  شود

مشاور عالی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به ظرفیت پایتخت در بخش‌های تفریحی،زیارتی و گردشگری، گفت: تهران همواره مسافر فرست به سایر شهرها بویژه در ایام نوروز بوده و با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار باید مسافر پذیر شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ محسن امامی مشاور عالی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران نیز در حاشیه بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران، اظهار کرد: شهرداری تهران فعالیت‌های خوبی را در حوزه تقویت گردشگردی دارد و این روند باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: در بازدید میدانی امروز از ستاد گردشگری شهرداری تهران دریافتم که در حوزه اطلاع‌رسانی عمومی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری تهران اقدامات خوبی صورت گرفته که بیانگر برنامه‌ریزی و نظم است.

مشاور عالی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران تصریح کرد: امسال در اجرای برنامه‌ها و پیشبرد اهداف، شاهد تعامل و همکاری ستاد گردشگری شهرداری تهران و سازمان میراث فرهنگی هستیم که این هم‌افزایی نوید اتفاقات خوبی است.

وی خاطر‌نشان کرد: تهران با وجود اینکه به نوعی دروازه ورودی به کشور محسوب می‌شود و دارای جاذبه‌های غنی تفریحی، زیارتی و گردشگری است اما همواره "مسافر فرست"به سایر شهرها به‌ویژه در ایام نوروز بوده است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که استان تهران با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار در حوزه گردشگری ، باید"مسافر‌پذیر " شود.

به گزارش تسنیم، دلاور بزرگ‌نیا، مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در بازدید از ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به ارتقاء کیفیت برنامه‌های ستاد گردشگری اظهار کرد: خوشبختانه ارائه خدمات، تخصصی‌تر شده و در سبد گردشگری ارائه شده به خانواده‌ها، همه طیف سنی اعم از کودکان، جوانان و حتی سالمندان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد گردشگری در نوروز 98 افزود: تورهای ویژه برای گروه‌های مختلف اجتماعی نیز در نظر گرفته شده که نشانگر همت والای همکارانم در ستاد گردشگری است.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به اهمیت گردشگری شهری بیان کرد: اقدامات به گونه‌ای تعریف و عملیاتی شده که خدمات‌دهی صرفا معطوف به شهروندان تهرانی نباشد و در واقع گردشگری شهری به معنای دقیق تحقق یافته است.

وی گفت: چنین اقدامات فرهنگی و اجتماعی قطعا با برنامه‌ریزی و تلاش صورت گرفته و امروز شاهد اتفاقات خوبی در حوزه گردشگری استان تهران هستیم.

نقشه نوروزگاه‌ها و پیاده‌راه‌های تهران در نوروز 98 منتشر شد

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟