ورود خودرو به ساحل سورو تا اطلاع ثانوی ممنوع است


جعفر بهاری میمندی در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهر بندرعباس موضوع بسیار مهمی است که بخش‌های مختلف شهرداری از ماه‌ها قبل در صدد فراهم کردن شرایط بهتر و مناسب‌تر هستند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "ورود خودرو به ساحل سورو تا اطلاع ثانوی ممنوع است"

قائم‌مقام شهردار بندرعباس گفت: بر اساس مصوبه‌های موجود، ورود خودرو به ساحل سورو بندرعباس ممنوع است.

به گزارش ایسنا، جعفر بهاری میمندی در جمع خبرنگاران بیان کرد: حضور تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهر بندرعباس موضوع بسیار مهمی است که بخش‌های مختلف شهرداری از ماه‌ها قبل در صدد فراهم کردن شرایط بهتر و مناسب‌تر هستند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش بسیار زیادی شده تا مشکلات شهر به حداقل برسد، افزود: بررسی و پیگیری حل مشکلات بخش‌های مختلف شهر که با حضور این گردشگران و همچنین شهروندان مرتبط است، باید با حساسیت مورد نیاز از سوی مسئولان مناطق مختلف و مسئولان ستادی دنبال شود.

قائم‌مقام شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه‌های موجود، ورود خودرو به ساحل سورو بندرعباس ممنوع است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تنظیف و جمع‌آوری زباله‌های شهری نیز یکی دیگر از موارد مورد تاکید در این ایام است و علاوه بر آن، معاونین خدمات‌شهری شهرداری‌های مناطق سه‌گانه باید نسبت به جمع‌آوری زباله‌های مدارس و محل‌های اسکان فرهنگیان اقدام کنند.

بهاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از شلوغی ایام نوروز، گفت: متأسفانه در این ایام ممکن است برخی افراد با سوءاستفاده از شلوغی شهر، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کنند که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی در ادامه نیز اضافه کرد: باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص بارش باران در روزهای آینده، سوله‌های اسکان اضطراری و سایر امکانات مورد نیاز این شرایط باید بررسی و آماده ارائه خدمات باشند.

قائم‌مقام شهردار بندرعباس ادامه داد: اقامه نماز جماعت در بوستان‌های محل اسکان شهر بندرعباس نیز موضوع دیگری است که باید مانند سال‌های گذشته مورد توجه قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)