جدیدترین آلبوم موسیقی ام بهار منتشر می شود/ پخش «یکی یک دونه» از تلویزیون


جدیدترین آلبوم موسیقی ام بهار منتشر می شود/ پخش «یکی یک دونه» از تلویزیون

خواننده موسیقی پاپ با بیان این که در سال نو برنامه های کنسرت و اجراهای مختلف دارد، گفت: آلبوم جدیدم که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده ام را در بهار ضبط می کنم و اواخر بهار منتشر شود.

«فریدون آسرایی» درباره برنامه ها و کنسرت هایی که در عید نوروز به صحنه می برد به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: پنجم فروردین ماه در برج میلاد به اجرا می روم، در سال نو برنامه های کنسرت و اجراهای مختلف را داریم.

این خواننده محبوب موسیقی پاپ از تهیه و ضبط آلبوم جدیدش در در بهارآینده خبر داد و گفت: هنوز نامی برای این آلبوم انتخاب نکرده ام، قرار است این آلبوم آخر بهار منتشر شود، این آلبوم در ده ترک تهیه می شود و همه کارهای آن را «بهروز صفاریان» انجام خواهد داد ، ملودی ها مختلف هستند اما تنظیم کار با آقای صفاریان است

فریدون آسرایی در پاسخ به این سئوال که کدام یک از آثارتان را به مخاطبانتان پیشنهاد می دهید که در ایام نوروز گوش بدهند ؟ گفت: نوروز فصل شادی است یه آهنگی دارم با عنوان «داره بارون میاد» که دو سال پیش ساختم، تهیه کننده این قطعه صدا و سیما است و کار نوروزی است پیشنهادم این است این آهنگ شاد را گوش بدهند.

این خواننده در پاسخ به این سئوال که اگر بخواهید از کارهای خودتان اثری را انتخاب کنید کدام کار را گوش می دهید؟ گفت: کارهای من سلیقه ای است من که نباید بگم کدام آهنگ را گوش بدهند من که آهنگ های خودم را گوش نمی دهم.

فریدون آسرایی در پاسخ به این سئوال که کتاب مطالعه می کنید؟ اظهار کرد: من به دلیل درگیری های اجرا و مسافرت های خیلی زیاد نمی توانم بخوانم اما دو سه کتاب از نوشته های مسعود کیمیایی که هدیه گرفته ام در دست خواندن دارم، می خواهم اگر فرصتی شد این کتاب ها را بخوانم.

این خواننده موسیقی پاپ در پاسخ به این سئوال که عیدانه به مخاطبانتان چی می دهید؟ گفت: یک آهنگ با نام «یکی یک دونه» یا شروع این کار با یکی یک دونه است که قرار است در یکی از کانال ها در 10 روز عید پخش شود و دارم تلاش می کنم یک کار شاد هم اگر مجوز بگیرم نیز منتشر کنم.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه