زنجانی ها کمک های نقدی را از مسیرهای قانونی واریز کنند


زنجانی ها کمک های نقدی را از مسیرهای قانونی واریز کنند

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: شهروندان زنجانی کمک های نقدی خود را به سیل زدگان شمال کشور از طریق مسیرهای قانونی این جمعیت واریز کنند.

شهرام میرزایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دنبال درخواست های متعدد مردمی و ساماندهی و تمرکز دریافت کمک های نقدی و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از احساسات عمومی، فراخوان جدید جلب مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر پس از زلزله کرمانشاه به سیل زدگان شمال کشور اختصاص یافته است.
وی اظهار داشت: بدین ترتیب هموطنان کشورمان می توانند برای اهدای کمک های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان شمال کشور از مسیرهای قانونی اقدام کنند.
این مسئول ادامه داد: بر این مبنا شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک های کشور به نام جمعیت هلال احمر و واریز از طریق شماره کارت: 6104337770064606
، شماره شبای بانک ملت: 920120/0000/0000/0000/099999 یا واریز از طریق موبایل: *780*112# اقدام کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطر نشان کرد: حساب رسمی مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر تحت نظارت تمامی دستگاههای ذیربط قرار دارد و هرگونه جلب مشارکت از این طریق تا اطلاع ثانوی در اختیار سیل زدگان شمال کشور قرار خواهد گرفت.
به گزارش ایرنا، جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در راستای کمک به هموطنان سیل زده در استان های شمالی کشور روز گذشته یکهزار 400 بسته اقلام غذایی 72 ساعته جمعیت هلال احمر استان زنجان شامل برنج ، روغن. انواع کنسروجات.اقلام زیستی برای کمک رسانی به آسیب دیدگان ارسال شد.
به گزارش ایرنا، استان شمالی، ساحلی و مرزی گلستان از دوشنبه هفته گذشته تاکنون بارش های کم نظیری را شاهد بود که علاوه بر خسارت فراوان به زیرساخت های این استان؛ جان دو نفر را نیز گرفته است.
بارش بیش از 300 میلیمتری در حدود 35 ساعت که با آب ناشی از برف ذوب شده قبلی توامان شد باعث سرریز شدن سدهای گلستان و بوستان و طغیان رودخانه ها شد بطوری که ابتدا شهر گنبد را به زیر آب برد و سپس روانه شهرها و روستاهای شمالی و غربی استان شد.
9646/8068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها