جشنواره نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت برگزار می‌شود


جشنواره نوروزی پلیس، جلوه‌های خدمت برگزار می‌شود

زنجان - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: علاقه مندان زنجانی می توانند در جشنواره نوروزی پلیس، جلوه ‌های خدمت که با شعار نشاط بهاری، نظم و قانونمداری برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

غلامرضا امیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این جشنواره در قالب های عکس، فیلم، خاطره، شعر، سرود و مقاله برگزار می شود و افراد می‌ توانند آثار خود را در قالب عکس، فیلم، خاطره، شعر، سرود و مقاله به نشانی festpolice@ در یکی از پیام رسان‌های سروش، گپ، بله، ایتا، ساپنا یا آی گپ ارسال کنند.
وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف کاهش آسیب ها، تخلفات و تلفات انسانی و در راستای فعالیت های فرهنگی و پیشگیرانه معاونت اجتماعی ناجا برگزار می شود، خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم - پلیس، هوشیاری، دقت و سرعت عمل- پلیس، اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع- پلیس، خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه- پلیس، راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و تحقق شعار محوری پلیس راهور با عنوان پرهیز از خطر، آرامش در سفر، محورهای این جشنواره نوروزی پلیس است.
امیدی تصریح کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌ توانند آثار خود را حداکثر تا 31 فروردین 98 از طریق شبکه مجازی به این نشانی (festpolice@) ارسال کنند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان حداکثر می توانند با سه اثر در این جشنواره شرکت کنند و لازم است در زیر هر اثر نیز نام و نام خانوادگی، شهر محل سکونت، شماره تماس و شماره ملی خود را قید کنند.
امیدی با بیان اینکه افرادی که در بخش فیلم اثر ارسال می‌کنند حداکثر زمان آن باید 110 ثانیه باشد ادامه داد: اشعار ارسالی نیز باید در قالب چهارپاره، رباعی، غزل و مثنوی سروده و همچنین مقالات باید حداقل 12 و حداکثر 18 صفحه و خاطرات هم بایستی حداقل سه و حداکثر پنج صفحه با قلم 14 لوتوس ارسال شود.
وی با اشاره به اینکه شماره تماس 02181823709 نیز از 17 فروردین ماه بین ساعات 9 تا 12 پاسخگوی سوالات شهروندان و علاقه مندان به حضور در جشنواره خواهد بود، افزود: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب 30، 20 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
6084/8068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس