استاندار خراسان رضوی از بیمارستان امدادی مشهد بازدید کرد


استاندار خراسان رضوی از بیمارستان امدادی مشهد بازدید کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی از بیمارستان امدادی شهر مشهد بازدید و از بیماران عیادت کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از استانداری خراسان رضوی علیرضا رزم حسینی در این بازدید گفت: حوزه سلامت باید از درآمد حاصل از ورود گردشگران به این استان و اقامت آنها بهره مند شود و از این مجرا اقتصاد بخش سلامت هم تقویت گردد.
وی افزود: نوسازی بیمارستانها درطرح تحول سلامت که توسط دولتهای یازدهم و دوازدهم انجام شد اقدام بسیار خوب و شایسته ای بود.
وی ادامه داد: در بازدید از چند بخش بیمارستان امدادی مشهد بیشتر افراد از خدمات ارائه شده توسط کادر بیمارستان ابراز رضایت می کردند که با توجه به تعداد بسیار زیاد زائرانی که جهت درمان به خراسان رضوی مراجعه می کنند باید به مسئولان این بیمارستان تبریک گفت.
او تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا سهمی از بودجه زائران را به حوزه سلامت اختصاص دهیم تا زیرساخت سلامت در همه بخشهای استان خراسان رضوی قوی تر شود.
استاندار خراسان رضوی در ادامه بازدیدهای امروز خود از مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد و بخشهای مختلف آن هم بازدید کرد و گفت: خوشبختانه شرایط رفت و آمد در شهر مشهد نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده و تصادفات امسال نسبت به سال گذشته کمتر شده است و این در حالی است که تعداد زائران نسبت به سال گذشته حدود سه درصد بیشتر شده است.
رزم حسینی افزود: در اواخر سال 97 بدهی شهرداری مشهد به شبکه بانکی که بیش از 45 هزار میلیارد ریال بود برعهده دولت قرار گرفت که کار بزرگی است و به همین علت امروز شهرداری مشهد جزء شهرداریهای بدون بدهی است و امیدواریم طرحهای جدیدی را در سال 98 در دستور کار قرار دهد تا این شهر زائرخیز در شان امام رضا (ع) ساخته شود.
1922/2030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته