بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد


بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص آخرین وضعیت بارش های استان گفت: بارش باران از شب گذشته در استان آغاز شده و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و آخر هفته نیز بارش پراکنده در سطح استان پیش بینی می شود.

محمد خسروی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به بارش 17، 16 و 12 میلی متری شهرستان های جوانرود، روانسر، پاوه، از دیشب تاکنون افزود: بیشترین شدت بارش ها از ظهر امروز یکشنبه تا صبح دوشنبه و عصر روز سه شنبه تا صبح چهارشنبه خواهد بود.
وی در ادامه بیشترین میزان بارش ها را متوجه نواحی غربی استان منطقه اورامانات ؛ سرپل ذهاب، قصرشیرین و دالاهو دانست و نسبت به طغیان سیلاب رودخانه ها، آبگرفتگی معابر و روان آب های شهری، مسدود شدن راه های ارتباطی به ویژه در پل رودخانه ها هشدار داد.
او در ادامه از احتمال بارش برف در ارتفاعات و نقاط سردسیر استان خبر داد و گفت: براساس آخرین آمارهای هواشناسی بارش باران احتمالا تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت زیرا روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده یک سامانه بارشی نسبتا قوی در جو استان را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه نسبت بر اطلاع رسانی وضعیت سنگین بارش باران به گردشگران نوروزی تاکید کرد و از مردم خواست از رفتن به حریم رودخانه و چادر زدن در بستر و حریم آبراه ها، حریم رودخانه جدا بپرهیزند.
3209/3033

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان