جمعی از ورزشکاران مازندرانی به کمک سیل زدگان شتافته اند


جمعی از ورزشکاران مازندرانی به کمک سیل زدگان شتافته اند

ساری – ایرنا – جمعی از ورزشکاران مازندرانی در یک عمل خیرخواهانه با راه اندازی کمپین به حمایت از سیل زدگان استان های مازندران و گلستان شتافته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، کمپین ورزشکاران مازندرانی در حمایت از سیل زدگان استان های مازندران و گلستان روز گذشته آغاز شد و در این کمپین ورزشکارانی اعم از هادی خناری نژاد قهرمان ژیمناستیک، حسن یزدانی قهرمان کشتی ، جابر صادق زاده قهرمان کشتی پهلوانی، قاسم رضایی قهرمان کشتی، ولی الله فهیمی قر کشتی گراپلینگ و ورزشکاران فوتبالی اعم از محمد عباس زاده و علی علی پور شرکت کرده اند.
هادی خناری نژاد قهرمان ژیمناستیک روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود: این کمپین برای یاری رساندن به هم وطنان سیل زده در استان های مازندران و گلستان راه اندازی شده و برخی از ورزشکاران مازندرانی اعم از رشته های فوتبالی و غیرفوتبالی شرکت کردند.
وی با اعلام اینکه در عرض کمتر از 2 روز مبلغ 200 میلیون ریال برای کمک به آسیب دیدگان جمع آوری شده، گفت که از این مبلغ 70 میلیون ریال اقلامی همچون آب معدنی ، نان و کنسروهای مختلف خریداری شده است.
خناری نزاد با بیان اینکه تاکنون بسته های غذایی در 2 روستا از مازندران پخش شده است ،افزود: هم اکنون درحال توزیع بسته های غذایی در روستای انارمرز شهرستان جویبار بین 30 خانوار هستیم ، سپس برای توزیع بسته های غذایی به روستاهای رکن کلا و لپوصحرا در شهرستان جویبار خواهیم رفت.
قهرمان ژیمناستیک با اعلام اینکه بعد از توزیع بسته های غذایی نسبت به خرید وسایل گرمایشی اقدام خواهیم کرد ، ادامه داد : از هم وطنان می خواهم تا در این امر خداپسندانه شرکت کنند تا هر چه زودتر آسیب دیدگان سیل سر و سامان بگیرند.
وی در خصوص کمک رسانی به استان گلستان هم گفت که امروز غروب به همراه یکی از ورزشکاران برای سرکشی استان گلستان سفر خواهیم کرد تا گزارشی از مایحتاج سیل زدگان را بدست آوریم .
خناری نژاد بخشی از مایحتاج سیل زدگان گلستانی را پوشاک ، لوازم بهداشتی و شیرخشک اعلام کرد .
هادی خناری نژاد عضو تیم ملی ژیمناستیک از شهرستان قائمشهر در استان مازندران است که تاکنون عنوان های مختلفی را کسب کرده است .
بارش باران و برف که در واپسین روزهای سال 97 وارد استان شد، به دلیل شدت و میزان بالای بارندگی ، منجر به ایجاد سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد و 12 شهرستان از جمله ، ساری ، نکا ، بهشهر ، بابل، قائمشهر ، جویبار و سیمرغ را در گیر کرد.
بارش شدید باران اواخر اسفند 97 باعث سر ریز شدن سدهای گلستان و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلیمتر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
7334/1899

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور