موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است


موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است

قم- ایرنا- آیت‌ الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید، با تاکید بر این که بدون پلیس شاهد ناامنی ‌های متفاوت درکشور خواهیم بود، گفت: موفقیت نیروی انتظامی برای نظام افتخارآمیز است.

به گزارش ایرنا از مرکز خبر حوزه، وی روز یکشنبه در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ، ضمن تقدیر از زحمات نیروهای انتظامی اظهار کرد: از خداوند متعال برای همه توفیق می‌ خواهم و امیدوارم که در این راهی که دارید و خدماتی که به دین اسلام انجام می ‌دهید، موفق باشید و اسباب رضایت امام زمان(عج) را فراهم کنید.
این مرجع تقلید با بیان این که موفقیت نیروی انتظامی برای نظام اسلامی بسیار افتخارآمیز است، گفت: نیروهای پلیس هر چه بیشتر انجام وظیفه کنند به ثواب بیشتری می‌رسند.
وی بیان کرد: باید بندگان خدا را از خود راضی کنیم تا مقاصد بزرگ دینی و اسلامی برقرار شود، به همین علت بنده از موفقیت‌ های نیروی انتظامی خوشحال هستم.
وی افزود: ما همه در حقیقت پلیس هستیم و من نیز پلیس هستم و افتخار می ‌کنم و ان شاءالله روز به روز زمینه پیشرفت مملکت و عظمت دین و اسلام و رضای حضرت ولی عصر(عج) بیشتر فراهم شود که این اسباب خوشحالی است.
آیت ‌الله صافی گلپایگانی با بیان این که مردم به نیروی انتظامی خوش ‌بین هستند، گفت: وقتی نیت خیر باشد و همه در راه خیر قدم بردارند، مشکلات مرتفع می ‌شود که این نیز خواسته اصلی مردم است.
وی در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: بنده ازحادثه سیل استان گلستان بسیار متاثر شدم، کسانی که در مسند کار هستند، باید مقید به خدمت باشند تا مشکلات و دغدغه ‌های مردم ‌کمتر شود.
طی روزهای گذشته به دلیل بارش مستمر باران در استان های شمالی کشور به ویژه مازندران و گلستان، مردم شهرها و روستاهای این 2 استان با مشکل سیل و آبگرفتگی شدید مواجه و متحمل خساراتی شده اند.
7406/ 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !