تردد در محور کوهرنگ - مسجد سلیمان ممنوع شد


تردد در محور کوهرنگ - مسجد سلیمان ممنوع شد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست پلیس راه استان چهارمحال و بختیاری از ممنوعیت تردد در محور شهرکرد، کوهرنگ به مسجد سلیمان و بالعکس بدلیل بارش شدید باران از امروز یکشنبه و احتمال وقوع سیلاب و ریزش بهمن در ارتفاعات خبر داد.

سرهنگ غلامعلی نوربخش روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی و احتمال ریزش کوه و آبگرفتگی در سطح محور اندیکا - شهرکرد، تردد کلیه وسایل نقلیه از جمله اتوبوس های مسافربری از ساعت 20 امروز یکشنبه 4 فروردین ماه تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام است.
وی افزود: محور جایگزین این محور شهرکرد، بروجن، لردگان به خوزستان و بالعکس است.
وی نسبت به وقوع کولاک در ارتفاعات و محورهای مواصلاتی استان هشدار داد و اظهار داشت: مردم از سفرهای غیرضرور در روزهای آینده خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، براساس آخرین نقشه های هواشناسی با تشدید فعالیت سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا اواخر وقت سه شنبه در سطح استان به طور متناوب بارش باران، تگرگ، رعد و برق ، بارش برف بخصوص در ارتفاعات و مناطق کوهستانی و گاه وزش باد شدید پیش بینی می شود.
شدت بارش ها برای روزهای دوشنبه و سه شنبه جاری و برای نیمه غربی و بخش هایی از جنوب استان خواهد است و با توجه به شدت قابل ملاحظه بارش ها طی این مدت، رخداد سیلاب در منطقه پیش بینی می شود.
همچنین برای امروز پدیده گرد و غبار در بخش هایی از استان انتظار می رود.
7360/6021

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی