قائم‌مقام شهردار بندرعباس گفت: بر اساس مصوبه‌های موجود، ورود خودرو به ساحل سورو بندرعباس ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری موج، قائم‌ مقام شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه تلاش بسیار زیادی شده تا مشکلات شهر به حداقل برسد، افزود: بررسی و پیگیری حل مشکلات بخش‌های مختلف شهر که با حضور این گردشگران و همچنین شهروندان مرتبط است، باید با حساسیت مورد نیاز از سوی مسئولان مناطق مختلف و مسئولان ستادی دنبال شود.

جعفر بهاری میمندی افزود: حضور تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران نوروزی در شهر بندرعباس موضوع بسیار مهمی است که بخش‌های مختلف شهرداری از ماه‌ها قبل در صدد فراهم کردن شرایط بهتر و مناسب‌تر هستند.

قائم‌مقام شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه‌های موجود، ورود خودرو به ساحل سورو بندرعباس ممنوع است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تنظیف و جمع‌آوری زباله‌های شهری نیز یکی دیگر از موارد مورد تاکید در این ایام است و علاوه بر آن، معاونین خدمات‌شهری شهرداری‌های مناطق سه‌گانه باید نسبت به جمع‌آوری زباله‌های مدارس و محل‌های اسکان فرهنگیان اقدام کنند.

بهاری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از شلوغی ایام نوروز ، گفت: متأسفانه در این ایام ممکن است برخی افراد با سوءاستفاده از شلوغی شهر، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کنند که در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی در ادامه نیز اضافه کرد: باتوجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص بارش باران در روزهای آینده، سوله‌های اسکان اضطراری و سایر امکانات مورد نیاز این شرایط باید بررسی و آماده ارائه خدمات باشند.

قائم‌مقام شهردار بندرعباس ادامه داد: اقامه نماز جماعت در بوستان‌های محل اسکان شهر بندرعباس نیز موضوع دیگری است که باید مانند سال‌های گذشته مورد توجه قرار گیرد.