گروه خودروسازی سایپا در سال 98 متحول خواهد شد؟


با شروع سال جدید بسیاری از شرکت‌ها اقدام به انتشار پیام‌های نوروزی کردند که بعضی از این پیام‌ها به نوبه خود حاوی اطلاعات جالبی است که مدیران ارشد این شرکت‌ها در راستای برنامه ریزی‌های خود به مردم ارائه می‌دهند. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز از این ماجرا پیروی کرده و پیامی را صادر کرده است که نشان می‌دهد برنامه‌هایی در سال 98 در این شرکت...

با شروع سال جدید بسیاری از شرکت‌ها اقدام به انتشار پیام‌های نوروزی کردند که بعضی از این پیام‌ها به نوبه خود حاوی اطلاعات جالبی است که مدیران ارشد این شرکت‌ها در راستای برنامه ریزی‌های خود به مردم ارائه می‌دهند. مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز از این ماجرا پیروی کرده و پیامی را صادر کرده است که نشان می‌دهد برنامه‌هایی در سال ۹۸ در این شرکت خودروساز رخ خواهد داد.

به گزارش چرخان، سیدجواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، که به تازگی سکاندار هدایت این شرکت خودروسازی شده و چند ماهی از مدیریتش بر این شرکت نمی‌گذرد، در پیامی ضمن تبریک نوروز سال ۹۸ و همچنین آرزوی سالی خوب برای مردم ایران به نکات مهمی اشاره کرد که در ادامه به صورت تیتروار آنها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.گروه خودروسازی سایپا در سال 98 متحول خواهد شد؟

مدیرعامل این شرکت با اشاره و توصیفی از سال گذشته آغاز کرده و این سال را دشوارترین سال این گروه خودروساز که در گذشته نظیر آن را تجربه نکرده است، توصیف نموده است. نکته جالب اینجاست که گروه سایپا قبل از این در سال‌های ۹۰ و ۹۱ و بدون تجربه از رخدادهای پیش رو در زمینه تحریم وارد تحریم شد ولی در تحریم سال گذشته همه چیز برنامه ریزی شده بود و این توصیف، صرفا توصیف عدم وجود مدیریت درست بر این شرکت است. وی در ادامه به مدیریت و تلاش‌های بی وقفه همکارانش اشاره کرد ولی به نظر می‌رسد این تلاش‌ها ثمره‌ای نداشته و گروه سایپا در اغلب موارد دچار مشکل شد! او که از حل مشکلات گفته است، گویا نمی‌داند که در زمینه فعالیت سایپاسیتروئن به مشکل خورد و پارس خودرو که زیرمجموعه اصلی این گروه محسوب می‌شود به یک بحران بی سابقه وارد شده است! از سوی دیگر تحویل بسیاری از خودروهای با ادعای داخلی سازی بالا دچار مشکل شدند! در ادامه ایشان به رونق تولید در سال ۹۷ اشاره کرده است که گویا گزارش‌های شخص وزیر صنعت به دست ایشان نرسیده است که عملا بسیاری از تولیدات خودروسازان در حال رسیدن به صفر بوده و اگر کمک ۱۵ هزار میلیارد تومانی وزارت صنعت نبود و امتیازاتی که این وزارت‌خانه به سایپا و ایران‌خودرو داد، در میان نبود عملا هیچ رونقی در تولید رخ نمی‌داد خودروسازان هیچ گونه برنامه‌ای برای افزایش تولید نداشتند! در ادامه مدیرعامل سایپا به برنامه سال ۹۸ این خودروساز اشاره کرد که رونق تولید این شرکت همراه با تحولاتی خواهد بود که البته به جزئیات آن اشاره نکرده و این موضوع را به روزهای آتی موکول کرده است ولی به نظر می‌رسد که شروع به کار تولید رهام و بعضی دیگر از محصولات جدید این شرکت از برنامه های احتمالی سایپا برای سال ۹۸ خواهد بود. وی در ادامه ۵۲ مین سال فعالیت این گروه خودروسازی را به همکارانش تبریک گفته و ارتقا سطح کیفی فعالیت این گروه را از جمله برنامه‌های خود برای سال جدید برشمرده است.

گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۸ متحول خواهد شد؟

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

گروه خودروسازی سایپا در سال 98 متحول خواهد شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی