بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با انتشار تریلری معرفی شد


بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با انتشار تریلری معرفی شد

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تازگی  معرفی و سال انتشارش مشخص شد. این عنوان با فاصله‌ای 15 ساله نسبت به نسخه‌ قبلی در دست ساخت قرار دارد. سری بازی‌های Vampire: The Masquerade از آن دسته‌ها عناوینی بودند که با هواداران دو‌آتیشه‌ خود سر و صدای زیادی به راه می‌انداختند. آخرین نسخه این سری در سال 2004 تولید و عرضه شده بود. اما حال با...

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 به تازگی معرفی و سال انتشارش مشخص شد. این عنوان با فاصله‌ای ۱۵ ساله نسبت به نسخه‌ قبلی در دست ساخت قرار دارد.

سری بازی‌های Vampire: The Masquerade از آن دسته‌ها عناوینی بودند که با هواداران دو‌آتیشه‌ خود سر و صدای زیادی به راه می‌انداختند. آخرین نسخه این سری در سال ۲۰۰۴ تولید و عرضه شده بود. اما حال با این فاصله طولانی، شرکت «پارداکس اینتراکتیو» (Paradox Interactive) از جدیدترین عنوان خود رونمایی کرده است؛ البته این‌بار Hardsuit Labs توسعه‌‌دهنده آن خواهد بود.

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 شما را به شهر سیاتل که به مکانی تاریک و خطرناک بدل شده خواهد برد. در مهمانی‌ها خون آدم‌ها نوشیده می‌شود و گوشتشان به عنوان شام سرو می‌شود! ومپایرها همه جای شهر حضور دارند و به کسی رحم نمی‌کنند. راه رفتن در خیابان‌های سیاتل جرأت می‌خواهد…

این بازی برای انتشار در نیمه‌ اول سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده و احتمالا در آینده‌ای نه چندان دور اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود. طبق آنچه تریلر نشان می‌دهد بازی به صورت اول شخص طراحی شده و عنوانی بسیار پرهیجان و خاص است. البته که اکتفا به تنها یک تریلر خیلی منطقی و درست به‌نظر نمی‌رسد. آخرین عنوان از سری ومپایر قرار است اوایل سال آینده برای کنسول‌های نسل هشتمی و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در اینجا می‌توانید تریلر کوتاه منتشر شده از بازی را مشاهده نمایید:

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 با انتشار تریلری معرفی شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!