شایعه: مدل بدون دیسک ایکس‌باکس وان اس به‌زودی عرضه می‌شود


شایعه: مدل بدون دیسک ایکس‌باکس وان اس به‌زودی عرضه می‌شود

شایعات حاکی از این هستند که مدل بدون دیسک و کاملاً دیجیتال ایکس‌باکس وان اس در ماه می عرضه می‌شود تا آغازگر مدل جدیدی از کنسول‌های ایکس‌باکس باشد. گزارش: ایکس‌باکس وان تاکنون 41 میلیون دستگاه فروش در سراسر جهان داشته است شایعات مربوط به عرضه‌ی نسخه‌ی بدون دیسک و کاملاً دیجیتال از ایکس‌باکس وان مدتی است که به گوش می‌رسد. اوایل ماه جاری، گزارشاتی...

شایعات حاکی از این هستند که مدل بدون دیسک و کاملاً دیجیتال ایکس‌باکس وان اس در ماه می عرضه می‌شود تا آغازگر مدل جدیدی از کنسول‌های ایکس‌باکس باشد.

شایعات مربوط به عرضه‌ی نسخه‌ی بدون دیسک و کاملاً دیجیتال از ایکس‌باکس وان مدتی است که به گوش می‌رسد. اوایل ماه جاری، گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه‌ی کاملاً دیجیتال ایکس‌باکس وان اس در ماه آوریل معرفی و در ماه می به عرضه می‌رسد. حال با گزارش Windows Central که ناشی از «مدارک اضافیِ» رسیده به آن‌ها است، این شایعات حتی بیشتر تثبیت شده و بر اعتبار آن‌ها افزوده شده است.

با توجه به گزارش Windows Central، ایکس‌باکس وان اس کاملاً دیجیتال در ۷ می مصادف با ۱۷ اردیبهشت به‌صورت جهانی عرضه می‌شود و در تمامی بازارهایی که ایکس‌باکس در آن‌ها حضور دارد، موجود خواهد بود. این کنسول قرار است کمترین قیمت را بین تمامی مدل‌های ایکس‌باکس وان داشته باشد و شروعی تازه برای خانواده‌ی ایکس‌باکس باشد، اگرچه قیمت دقیق در گزارش ذکر نشده است.

مایکروسافت قصد ندارد که این مدل را با مدل کنونی ایکس‌باکس وان اس جایگزین کند و در واقع هدف این است که گزینه‌ی جدیدی را به خانواده‌ی کنسول‌های ایکس‌باکس اضافه کند‌.

Windows Central همچنین باکس‌آرت این کنسول را با استفاده از فتوشاپ ساخته تا مدارکی را که دریافت کرده‌ است تصاویرسازی کند‌. بر روی باکس‌آرت ذکر شده است این کنسول از پخش ویدئوی 4K، قابلیت HDR و هارد ۱ ترابایتی بهره می‌برد اما نکته‌ی جالب‌تر، این است که بازی‌های Minecraft ،Sea of Thieves و Forza Horizon 3 به‌صورت پری‌لود همراه آن خواهند بود. ضمناً به نظر می‌رسد که اشتراک Game Pass جزو بسته نیست.

با این وجود، باید تمامی این شایعات را در حد همان شایعه دانست و منتظر اخبار رسمی از سوی مایکروسافت بود. گرچه احتمال معرفی چنین کنسول بدون دیسکی بسیار بالا است.

شایعه: مدل بدون دیسک ایکس‌باکس وان اس به‌زودی عرضه می‌شود

شایعه: مدل بدون دیسک ایکس‌باکس وان اس به‌زودی عرضه می‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...