محتوایات و شخصیت‌های قابل انتخاب در بتا بازی Mortal Kombat 11 مشخص شدند


محتوایات و شخصیت‌های قابل انتخاب در بتا بازی Mortal Kombat 11 مشخص شدند

محتوایات و شخصیت‌های قابل انتخاب در بتا بازی Mortal Kombat 11 توسط استودیو سازنده NetherRealm و به واسطه یک تریلر مشخص شدند. بخش داستانی بازی Mortal Kombat 11 حدود 8 ساعت به طول خواهد انجامید استودیو NetherRealm اعلام کرد که بتا بازی Mortal Kombat 11 از هفته آینده، ساعت 8 صبح به وقت امریکا 27 مارس آغاز و تا ساعت 11:59 شب 31 مارس ادامه خواهد داشت....

محتوایات و شخصیت‌های قابل انتخاب در بتا بازی Mortal Kombat 11 توسط استودیو سازنده NetherRealm و به واسطه یک تریلر مشخص شدند.

استودیو NetherRealm اعلام کرد که بتا بازی Mortal Kombat 11 از هفته آینده، ساعت 8 صبح به وقت امریکا 27 مارس آغاز و تا ساعت 11:59 شب 31 مارس ادامه خواهد داشت. دوره‌ی بتا بازی تنها برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی استیشن 4 و برای کسانی که بازی را پیش خرید کرده باشند، قابل دسترسی خواهد بود. شخصیت‌های مبارز قابل انتخاب در زمان بتا، توسط تریلر جدیدی اعلام شدند.

این پنج شخصیت عبارتند از: جِید، کابال، اسکارلت، اسکورپیون و باراکا. شما قادر خواهید بود از بخش آنلاین مولتی پلیر به همراه بخش Towers of Time سینگل پلیر استفاده کنید. به علاوه می‌توانید از سیستم شخصی‌سازی شخصیت‌ها استفاده کنید که به شما قابلیت آن را می‌دهد که لباس‌ها، بروتالیتی‌ها، صحنه‌های ورود به مبارزه، سینماتیک‌های پیروزی و خیلی بخش‌های دیگر را انتخاب کنید. بخش شخصی‌سازی و «برج‌های زمان» به صورت آفلاین قابل استفاده هستند اما برای بخش آنلاین نیاز به اکانت‌های گلد ایکس‌باکس‌ لایو و همچنین پلی استیشن پلاس دارید.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آپریل برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. استودیو NetherRealm چندی پیش از حضور شخصیت Kotal Khan در نسخه جدید رونمایی کرد که به همراه آن ویدئویی از Jacqui Briggs نیز منتشر شد که دمار از روزگار آن در می‌آورد.

در انتها باید اشاره کرد که اد بون، خالق این سری بازی قول داده است تحرک شخصیت‌ها در بازی که موجب نگرانی از هواداران شده بود، در زمان عرضه عمومی بازی بسیار بهتر خواهد شد.

محتوایات و شخصیت‌های قابل انتخاب در بتا بازی Mortal Kombat 11 مشخص شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | رونمایی طالبان از سلاح جدید نظامی افغانستان