انتخاب 8 داور برای دربی پایتخت/ «کولینا» دخالتی در انتخاب داور ندارد


انتخاب 8 داور برای دربی پایتخت/ «کولینا» دخالتی در انتخاب داور ندارد
کمیته داوران فدراسیون فوتبال هشت داور را برای دیدار پرسپولیس با استقلال در لیگ برتر انتخاب کرده است.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۷ روز شنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

باتوجه به تست شدن تکنولوژی کمک داور ویدئویی (VAR) در این مسابقه، کمیته داوران هشت داور را برای این دیدار حساس به فدراسیون فوتبال معرفی کرده است.

یک داور وسط، دو کمک داور، دو داور خط، یک داور چهارم و دو داور VAR برای این مسابقه در نظر گرفته شده اند.

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال: «کولینا» دخالتی در انتخاب داور دربی ندارد/ خورشیدی هم گزینه است

سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال با بیان اینکه داور دیدار پرسپولیس و استقلال مشخص شده و نام وی در اختیار فدراسیون قرار گرفته است، دخالت «کولینا» در این زمینه را رد کرد.

علیرضا سهرابی در مورد شایعات قضاوت خورشیدی در دربی ۸۹ گفت: خورشیدی هم یکی از گزینه‌های ما بود که در این مدت خوب قضاوت کرده است. او هم شانس قضاوت دارد.

ما هفت داور بین المللی داریم. علاوه بر این، سه چهار داور پخته هم داریم که هرچند بین المللی نیستند اما سطح بالایی دارند مثل اشکان خورشیدی، حسین زرگر، سیدمهدی سیدعلی و داورانی از این دست. اینکه آقای فغانی داور دربی نشده علت خاصی ندارد. نمایندگان اعضای هیأت رئیسه و کمیته داوران مدارکی از نمرات و گزارش‌های داوران دارد و میزان آمادگی روحی و جسمی داوران مدام بررسی می‌شود. همه این موارد را در نظر می‌گیریم و تصمیم می‌گیریم. این نظر، جمعی است نه فردی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران