اورژانس همدان به یکهزار و 468 مصدوم امداد رسانی کرد


اورژانس همدان به یکهزار و 468 مصدوم امداد رسانی کرد

همدان- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: تیم های این مجموعه از 25 اسفند سال گذشته تا پایان روز سوم فروردین امسال به یک هزار و 468 مصدوم ترافیکی و غیرترافیکی امداد رسانی کردند.

حبیب معصومی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 308 تن از مصدومان سوانح رانندگی توسط آمبولانس های اورژانس امداد رسانی و منتقل شدند.
وی اضافه کرد: همچنین تیم های آماده باش اورژانس به یکهزار و 160 بیمار غیر ترافیکی شامل بیماران قلبی، سکته مغزی، سوختگی حوادث کار از جمله سقوط از ارتفاع خدمات ارائه کردند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان اظهار داشت: در طرح امداد نوروزی 57 پایگاه امداد شامل 53 پایگاه جاده ای و شهری و اورژانس هوایی 24 ساعته خدمات رسانی می کنند.
معصومی بیان کرد: 10 چادر سلامت در استان همدان راه اندازی شده است که تاکنون 224 تن برای دریافت خدمات بهداشتی و اقدام های اولیه درمانی به این چادرها مراجعه کرده اند.
وی افزود: 204 تن از این تعداد در محل درمان شده و 20 تن از مراجعان به چادرهای سلامت به مراکز درمانی و بیمارستان منتقل شدند.
طرح نوروزی اورژانس همدان از 25 اسفند امسال آغاز شده و تا 17 فروردین سال آینده ادامه دارد و در این طرح 400 نیرو، 70 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در پایگاه های شهری و جاده ای هشت شهرستان به مردم و مسافران خدمات ارائه می‌ دهند.
7526/2090

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان