جشنواره نوروزی 'بهار درچابهار' آغاز شد


جشنواره نوروزی 'بهار درچابهار' آغاز شد

چابهار- ایرنا- جشنواره نوروزی 'بهار در چابهار' با حضور هنرمندان استانی و کشور در محل جایگاه میلاد 2 منطقه آزاد چابهار آغاز شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری این جشنواره هر سال با استقبال پرشور میهمانان و گردشگردان نوروزی همراه است و می تواند بخشی از اوقات فراغت مسافران را به شادی تبدیل کند.
محمد اکبر چاکرزهی بیان کرد: در این جشنواره هر شب تا پایان تعطیلات نوروزی برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان داخلی و بومی استان سیستان وبلوچستان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: رضا وثوقی دوبلور، نویسنده، بازیگر و مجری سینما و تلویزیون به همراه محمدرضا افشار بازیگرسینما و تلویزیون در سومین شب نوروز در جشنواره 'بهار در چابهار' به اجرای برنامه پرداختند.
قائم مقام ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی منطقه آزاد چابهار از اجرای موسیقی پاپ، موسیقی محلی بلوچی و گروه های رقص محلی اقوام ایرانی در این جشنواره خبر داد.
وی ادامه داد: بیش از 30 رویداد فرهنگی، ورزشی و تفریحی شاد و متنوع شامل مسابقه ‌ها، کارناوال‌ ها، کنسرت‌ ها و جشنواره ‌ها در چابهار در حال اجراست.
3043**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق