شهردار بندر بوشهر: شرایط اسکان موقت مسافران نوروزی فراهم شده است


شهردار بندر بوشهر: شرایط اسکان موقت مسافران نوروزی فراهم شده است

شهردار بندر بوشهر عنوان کرد: شرایط موردنیاز به منظور اسکان مسافران نوروزی این شهر در صورت بروز شرایط نامساعد جوی پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، سید نورالدین امیری با اشاره به فراهم سازی شرایط اسکان موقت مسافران، افزود: در این زمینه تمهیدات و پیش بینی های لازم نسبت به اسکان موقت مسافران در مدارس، مساجد، دانشگاه ها و سایر مکان های عمومی انجام شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نامساعد شدن شرایط آب و هوایی بوشهر، مسافران و گردشگران نکات ایمنی توصیه شده از سوی همکاران در گروه های سد معبر و پلیس شهربان شهرداری بندر بوشهر را مدنظر قرار داده و از استقرار در نقاط ساحلی و نزدیک به دریا اجتناب نمایند.

امیری ادامه داد: انتظار ما از مهمانان و گردشگران نوروزی شهر بوشهر این است که به منظور حفظ زیبایی ساحل و استفاده بهینه و حداکثری از این قابلیت توسط عموم مردم از برپایی چادر در ساحل و پارکها جدا خودداری کنند.

شهردار بوشهر گفت: شهروندان و به ویژه مسافران در صورت مشاهده هرگونه مشکل و کم و کاستی نظر، انتقاد و پیشنهادات خود را از طریق سامانه شبانه روزی 137 شهرداری مطرح و پیگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود گردشگران ضمن نگهداری از تاسیسات و امکانات نهایت همکاری را با دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی داشته باشند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»