واعظی: هلال احمر مطمن ترین کانال کمک به سیل زدگان است


واعظی: هلال احمر مطمن ترین کانال کمک به سیل زدگان است

تهران-ایرنا-رییس دفتر رییس جمهوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مشکلی برای تامین اقلام ضروری سیل زدگان وجود ندارد اما رد احسان هم جایز نیست. در این مسیر نیز ثابت شده است که بهترین و مطمئن ترین کانال، جمعیت هلال احمر است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «محمود واعظی» در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به وقوع سیل در استان‌های گلستان و مازندان نوشت: وی در ادامه نوشت: راه برای مشارکت گسترده مردم از طرف جمعیت هلال احمر باز شده تا همه بتوانیم با سیل زدگان و آسیب دیدگان این مناطق همدردی کنیم.
واعظی اضافه کرد: من به سهم خودم در این امر مشارکت کردم و شما هم اگر تمایل به همراهی و کمک داشتید از این راه می توانید اقدام کنید. از همه چهره ها، شخصیت های محبوب، سلبریتی ها، خیرین و فعالان اجتماعی درخواست می کنم مردم را به این مسیر رهنمون سازند.
به گزارش ایرنا، بارش شدید باران 28 و 29 اسفند ماه 97 در شرق استان گلستان، باعث سر ریز شدن سد گلستان واقع در 15 کیلومتری شرق شهر گنبدکاووس و طغیان رودخانه های گرگان رود، چهل چای، قره سو و اوغان شد.
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید.
سرریز آب شدهای گلستان 2 و بوستان در مناطق بالادستی، موجب به راه افتادن جریان سیل در رودخانه گرگانرود شد و همه شهرها و روستاهای حاشیه این رودخانه را به دلیل حجم فراوان آب دچار بحران سیل کرد.
سیام**1058**

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی