مردم قدرشناس نیروی انتظامی باشند


مردم قدرشناس نیروی انتظامی باشند

قم- ایرنا- تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تأکید براینکه مردم باید قدرشناس نیروی انتظامی باشند، مطرح کرد: ناجا راحتی و آسایش را در ایام نوروز بر خود ممنوع کردند تا مردم در آرامش و آسایش باشند به همین علت مورد عنایت خداوند متعال خواهند بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی، روز یکشنبه در دیدار فرمانده نیروی انتظامی ، رئیس پلیس راهور و جمعی از مسئولین انتظامی کشوری و استانی افزود: حفظ و ایجاد امنیت در مقابل حرکات و دشمنی‌هایی که چشم دیدن امنیت و آرامش را در ایران ندارند، کار بسیار سختی است و نیروی انتظامی در طول این سال‌ها متحمل سختی‌ها و ناملایت های زیاد شده است.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی ازجمله نیروهای تأثیرگذار در جامعه است که سخت‌ترین کارها را بر دوش دارد و برخی از دشمنان داخلی و خارجی نمی‌خواهند امنیت در کشور برقرار باشد.
آیت الله سعیدی بابیان اینکه صبوری نیروی انتظامی قابل‌تقدیر است، گفت: مردم اهانت به نیروی انتظامی را نمی‌پذیرند، چرا که برخی از شخصیت‌ها و عناوین ازجمله مراجع تقلید، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از یک جایگاه خاص برخوردار هستند.
وی خاطرنشان کرد: فتنه دراویش در تهران، برای عموم ملت سخت بود، هرچند وقار و صبوری نیروی انتظامی برای مردم به‌ خوبی قابل ‌مشاهده بود؛ در این‌گونه موارد دستگاه‌های مربوطه باید به‌صورت قاطع اقدامات لازم را برای ریشه‌کن کردن فتنه‌گران دنبال کنند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نگاه مردم ایران را نسبت به پلیس تغییر داد، گفت: اکنون نیز با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی توانسته به ‌عنوان نیروهایی ولایی خدماتی ویژه را به مردم ارائه دهد که این خدمات ذخیره‌ای برای آخرت نیروهای انتظامی خواهد بود.
7406/ 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید