'چاه کمال' خاش بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد


'چاه کمال' خاش بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داد

زاهدان- ایرنا- رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین میزان بارندگی از روز گذشته تا صبح امروز /یکشنبه/ از ایستگاه بارانسنجی «چاه کمال» از توابع خاش با 20 میلیمتر بارش گزارش شده است.

محمود دیانتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بارندگی ها سبب آب گرفتگی معابر و جریان یافتن برخی رودخانه های محلی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان شد.
وی با بیان اینکه پس از چاه کمال، بیشترین بارندگی از ایستگاه باران سنجی «تمندان» با 19 میلی متر از توابع خاش گزارش شد،دامه داد: بارش های قابل قبولی در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان رخ داد به طوریکه به لحاظ تعداد ایستگاه و ارتفاع بارش، بیشترین بارندگی ها در ایستگاه های باران سنجی توابع شهرستانهای خاش، ایرانشهر، دلگان و بزمان ثبت شده است.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: به طور کلی در شبانه روز گذشته تا ساعت 7:30 صبح امروز حداقل از 55 ایستگاه باران سنجی گزارش بارش دریافت شد.
وی افزود: فعالیت این سامانه بارشی تا اواسط هفته جاری ادامه دارد و همچنان در ارتفاعات مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان احتمال جاری شدن موقتی روان آب،سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی وجود دارد.
9908**3213

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خط و نشان صریح باقری برای صهیونیست‌ها