آرامش به زندگی مناطق سیل زده بازگشت


آرامش به زندگی مناطق سیل زده بازگشت

ساری – ایرنا – استاندار مازندران با اشاره به پایین رفتن سطح آب و خروج آن از زمین های مناطق جلگه ای گفت: زندگی در مناطق سیل زده استان به حالت عادی بازگشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان امروز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که با حضورمعاون اول رئیس جمهوری در ساری برگزار شد، افزود: هم اکنون اثرات ظاهری سیل از بین رفته و شرایط زندگی به حالت عادی برگشته است اما خساراتی که به مردم وارد شد هنوز پابرجاست.
وی از دستورات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری در امداد رسانی از تمام کشور به استان مازندران قدردانی کرد و گفت : این نگاه ویژه ای است که کشور و نظام به استان مازندران دارد.
استاندار مازندران همچنین اظهار داشت که عملیات و حضور نیروهای امدادی و خدماتی در مناطق سیل زده استان تا مطلوب شدن زندگی مردم و بازگشت آرامش به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت.
بر اثر بارش باران و وقوع سیلاب که روزهای پایانی سال گذشته در مازندران رخ داد، به 6 هزار و 300 واحد مسکونی در 200 روستا و اراضی کشاورزی و تاسیسات زیربنایی مازندران خسارت وارد شد .
همچنین در این حادثه پنج مازندران جان خود را از دست دادند و بیش از 500 واحد مسکونی بطور کامل تخریب شد.

**هماهنگی مسئولین و مردم بی نظیر بود
نماینده ولی فقیه در استان مازندران نیز در این نشست گفت: هماهنگی میان دستگاه های اجرایی و نیروهای امدادی با مردم توانست به بهترین شکل ما را از ایجاد مخاطرات بیشتر در استان نجات دهد.
آیت الله نورالله طبرسی افزود: این هماهنگی باید تا رفع کامل مشکل ادامه داشته باشد و مسئولان باید در کنار مردم باشند تا احساس رها شدن و بی پشتوانگی به آنها دست ندهد.
وی خواستار رسیدگی سریع به مشکلات مردم و جبران خسارت های آسیب دیدگان سیل شد.
7335/1899

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403