تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است


تصادفات نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است

قم- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تصادفات به ویژه تلفات سفرهای نوروزی نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: اکنون دربرخی از کلانشهرها شاهد حضور گسترده مسافران هستیم که در این راستا نیروهای پلیس به صورت ویژه‌ درحال خدمت به مردم هستند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س) سردار حسین اشتری روز یکشنبه در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر و نماینده ولی‌فقیه درقم افزود: ترددها امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و تردد در برخی از مسیرها به علت برف و باران دشوار شده که مشکلاتی برای رانندگان نیز به دنبال داشته است.
وی از تاکید رهبر انقلاب اسلامی نسبت به کاهش تلفات جاده‌ای خبر داد و گفت: نیروی انتظامی همه تلاش خود را برای تحقق این امر دنبال کرده است اما بخشی از تلفات به ایمنی جاده‌ها و خودروها و بی‌توجهی رانندگان بر می‌گردد که در این راستا تذکرات لازم را به دستگاه‌ها، مجموعه‌های خودروساز و رانندگان داده شده است.
اشتری در بخش دیگری از سخنان خود، افزایش مشکلات اقتصادی را عامل افزایش جنایت‌هایی از جمله سرقت دانست و مطرح کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند تا در سال جاری در حوزه «رونق تولید ملی» نیز تاثیرگذاری لازم را داشته باشد.
وی درادامه عملکرد نیروی انتظامی استان قم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در نوروز 98 بدون هیچ مشکلی از زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) میزبانی کنیم.
وی همچنین به این نکته اشاره کرد که آماده باش نیروی انتظامی از 24 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.
7406/ 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس