مسافران در صورت امکان از جاده کرج - چالوس سفر نکنند


مسافران در صورت امکان از جاده کرج - چالوس سفر نکنند

کرج - ایرنا - رئیس پلیس راه البرز از مسافران نوروزی که قصد سفر از جاده کرج -چالوس به شهرهای شمالی را دارند خواست، از محورهای جایگزین تردد کنند.

سرهنگ رضا گودرزی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: همه ساله در ایام نوروز حجم بالایی از سفرها در جاده کرج- چالوس متمرکز می شود که برای پیشگیری و کاهش حوادث می بایست از مسیرهای دیگر تردد کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به بارش برف و باران که گاهی مواقع با حوادثی مانند ریزش کوه و بهمن همراه است ، این مسیر را حادثه ساز کرده و با خطراتی مواجه کرده است.
گودرزی بیان داشت: در این روزها با حجم بالای سفرها در راه های استان البرز مواجه هستیم که انتظار می رود رانندگان با احتیاط بیشتر حرکت کنند.
وی اضافه کرد: در جاده کرج - چالوس با توجه به کوهستانی بودن و جذابیت سفر، تردد بیشتری را شاهد هستیم لیکن امیدواریم سفرهای نوروزی امسال، ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد.
رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی از حوادث پیشگیری خواهد کرد.
وی اظهار داشت: پلیس بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز رانندگی به شدت برخورد خواهد کرد.
گودرزی گفت: نبستن کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده ازتلفن همراه حین رانندگی و حرکات مارپیچ از جمله تخلفاتی است که پلیس به شدت با آنها برخورد می کند.
رئیس پلیس راه استان البرز یادآورشد: با همکاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی کردن در کشور باشیم.
وی بیان داشت: امیدواریم سفرهای نوروز امسال سفرهایی ایمن و بدون هیچ حادثه ای باشد که این متضمن همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی است.
این مقام نظامی افزود: مسافران همچنین هنگام سفر ازوضعیت ترافیکی راه ها مطلع و از پر بودن باک بنزین خود اطمینان داشته باشند.
گودرزی گفت:مسافران در مکان هایی که تابلوهای ممنوع نصب شده توقف نکنند و موقع رانندگی نیز به هیچ وجه ازشانه خاکی عبورنکرده چرا که باعث افزایش ترافیک می شود.
وی اضافه کرد: برای ایام نوروز بیش از 120 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی ، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روانسازی ترافیک و کنترل ترافیکی را برعهده دارند.
گودرزی گفت : علاوه براین ماموران پلیس راه از رده های مختلف انتظامی نیز نیروهای زیادی برای خدمات رسانی به مسافران آماده هستند .
رئیس پلیس راه البرز خاطرنشان کرد: مسافران درصورت نیاز می توانند باشماره تلفن های 120 و 88255555تماس حاصل کنند.
2098/ 6155

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه