سرمربی ماشین سازی تبریز: افق این تیم بسیار روشن است


سرمربی ماشین سازی تبریز: افق این تیم بسیار روشن است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با اشاره به برنامه های مدون مدیریت این باشگاه، گفت: افق و آینده این تیم قدیمی فوتبال آذربایجان و تبریز بسیار روشن است.

به گزارش ایرنا، رضا مهاجری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، راه ترسیم شده برای تیم فوتبال ماشین سازی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: هرچند هنوز راه زیادی برای موفقیت در پیش رو داریم اما دستاوردها و موفقیت های سال گذشته حاصل تلاش مجموعه ای به نام ماشین سازی بود که امیدوارم با تداوم آن هواداران فوتبال آذربایجان را خشنود کنیم.
وی سال 97 را به دلیل حضور در تبریز یکی از بهترین دوران زندگی و فعالیت فوتبالی خود قلمداد کرد و اظهار داشت: بیشتر دوران فوتبالی من در شمال شرق کشور سپری شد و حضورم در تبریز برایم من به مثابه پر شدن نیمه‌ دیگر و کامل تر شدن تجربه ام است.
مهاجری اضافه کرد: زندگی در تبریز و آذربایجان برای هر شخص فرصتی مغتنم است که توشه دانش و تجربیات خود را پر بارتر کند.
وی با تاکید بر اینکه در سال جدید تمام تلاش خود را برای دستیابی به رتبه ای شایسته در لیگ برتر به کار خواهد بست، گفت: خدمت به مردم این خطه همه ما را خرسند می کند و به عهد خود مبنی بر تلاش و کوشش برای موفقیت و سربلندی فوتبال این خطه پایند هستم.
سرمربی ماشین سازی تبریز با قدردانی از همراهی مجموعه ارکان باشگاه و هواداران خون گرم این تیم بزرگ، خواستار تداوم این حمایت ها برای موفقیت بیشتر در لیگ برتر شد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هم اکنون با کسب 25 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.
این تیم در هفته 23 لیگ برتر روز جمعه 9 فروردین ماه جاری راس ساعت 17 در استادیوم اختصاصی خود میزبان فولاد خوزستان است.
518/3077/3038

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022