استاندار گلستان برکنار شد


استاندار گلستان برکنار شد

شفقنا- در جلسه ستاد مدیریت بحران گلستان که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، وزیر کشور مناف هاشمی را از سمت استانداری گلستان برکنار کرد. در این جلسه میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست این استان منصوب شد. در جلسه ستاد مدیریت بحران گلستان، معاون اول رییس جمهوری بر رسیدگی […]

استاندار گلستان برکنار شد

شفقنا- در جلسه ستاد مدیریت بحران گلستان که با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، وزیر کشور مناف هاشمی را از سمت استانداری گلستان برکنار کرد.

در این جلسه میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان با حفظ سمت به عنوان سرپرست این استان منصوب شد.

در جلسه ستاد مدیریت بحران گلستان، معاون اول رییس جمهوری بر رسیدگی فوری به مشکلات سیل زدگان استان با استفاده از تمام ظرفیت دستگاههای اجرایی در سطح ملی، منطقه ای و استانی تاکید کرد.

در جریان سیل اخیر گلستان؛ غیبت استاندار انتقادهای گسترده مردمی را به دنبال داشت که در سفر امروز معاون اول رییس جمهوری و وزیر کشور و دیدار چهره به چهره با مردم از زبان برخی مسوولان محلی و حتی سیل زدگان به مقامات دولت منتقل شد.

مناف هاشمی در مهرماه سال ۹۶ به عنوان استاندار گلستان معرفی شده بود.

گفته شده هاشمی برای درمان خود به سفر خارج کشور رفته بود.

غراوی که تجربه مدیریت در رده های مختلف وزارت کشور شامل استاندار، معاون استاندار و شهردار را دارد، حدود ۱۵ ماه پیش به عنوان معاون عمرانی استاندار گلستان منصوب شده بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج