سراج از مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران بازدید خواهد کرد


سراج از مناطق سیل‌زده گلستان و مازندران بازدید خواهد کرد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور پیرو دستور حجت‌الاسلام رئیسی به سازمان بازرسی در رابطه با بررسی علل وقوع سیل در استان‌های مازندران و گلستان، از حضور خود در این مناطق طی دو روز آینده خبر داد.

قاضی ناصر سراج در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با دستور رئیس قوه قضائیه به سازمان بازرسی کل کشور در پی وقوع سیل، اظهار کرد: نیروهای ما از همان روز اول هم در استان گلستان و هم در استان مازندران مستقر و در حال بررسی هستند و اگر خدای ناکرده تقصیر و قصوری باشد قطعاً آن را گزارش می‌کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر این‌که فردا صبح (یکشنبه، ۴ فروردین) شخصاً در مناطق سیل‌زده مازندران و گرگان (گلستان) حضور خواهد داشت، بیان کرد: با حضور در این مناطق هم گزارش‌های همکاران را حتماً به‌صورت جدی بررسی خواهیم کرد تا پس از جمع‌بندی، اگر کسی قصور و تقصیری دارد، مورد رسیدگی قرار گیرد تا ان شاءالله در آینده شاهد چنین مواردی نباشیم.

وی، افزود: البته بر اساس گزارش‌ها، مسئولان هم اکثراً پای کار هستند و بسیار زحمت می کشند علی‌الخصوص بسیج، ارتش و سپاه که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. بنده فردا در همه قسمت‌ها حضور پیدا می‌کنم و از نزدیک شرایط را بررسی می‌کنم و در نهایت ان شاءالله روز دوشنبه گزارش‌ها را برای حضرت آیت‌الله رئیسی منعکس خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان