پیوستن چلسی ژنگ به سریال ابرقهرمانی Titans محصول دی‌سی یونیورس


پیوستن چلسی ژنگ به سریال ابرقهرمانی Titans محصول دی‌سی یونیورس

گروه بازیگران فصل دوم سریال ابرقهرمانی Titans «تایتان‌ها» محصول سرویس استریم دی‌سی یونیورس همچنان در حال گسترش است و حالا چلسی ژنگ (Chelsea Zhang) در نقش رُز ویلسون ملقب به ویرانگر...

گروه بازیگران فصل دوم سریال ابرقهرمانی Titans «تایتان‌ها» محصول سرویس استریم دی‌سی یونیورس همچنان در حال گسترش است و حالا چلسی ژنگ (Chelsea Zhang) در نقش رُز ویلسون ملقب به ویرانگر دختر دث‌استروک به این سریال پیوسته است. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

رُز ویلسون خلق شده توسط مارو ولفمن (Marv Wolfman) و آرت نیکولز (Art Nichols) دختر اسلید ویلسون ملقب به دث‌استروک است که از زمان اولین حضورش در کامیک‌ها در سال ۱۹۹۲ نقش دوست و دشمن را برای تایتان‌های نوجوان داشته است. اگرچه شخصیت ویرانگر در سریال‌ها و انیمیشن‌های مختلفی حضور داشته که یکی از آن‌ها فصل دوم سریال Arrow «ارو» با بازی سامر گلاو (Summer Glau) بوده، اما نقش‌آفرینی ژنگ اولین حضور لایواکشن او در نقش دختر واقعی اسلید ویلسون است.

ژنگ برای بازی در سریال Andi Mack «اندی مک» محصول دیزنی چنل شناخته می‌شود و به زودی در اقتباس Daybreak محصول نتفلیکس از روی رمانی گرافیکی دیده خواهد شد. او در فصل دوم سریال Titans به ایسای مورالز (Esai Morales) در نقش دث‌استروک و چلا من (Chella Man) در نقش جوزف ویلسون ملقب به جریکو پسر لال اسلید و برادر رُز می‌پیوندد.

شخصیت ویرانگر اینطور توصیف شده است:

رُز ویلسون دختر قاتلی حرفه‌ای به نام دث‌استروک، مجبور شد همان فرآیندی را متحمل شود که به پدرش قابلیت‌های ابرانسانی داد، و حالا رُز به سلاحی به نام ویرانگر تبدیل شده است. او نه تنها برای محافظت از تایتان‌ها، بلکه برای مقابله با پدرش به تایتان‌ها می‌پیوندد. تایتان‌ها که می‌دانند او فرزند خطرناک‌ترین دشمن آن‌هاست از او در گروه خود استقبال می‌کنند اما دلیل نمی‌شود کاملا به او اعتماد داشته باشند.

Comingsoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

پیوستن چلسی ژنگ به سریال ابرقهرمانی Titans محصول دی‌سی یونیورس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای کمیل با نوای حاج منصور ارضی