میثاقی جانشین احتمالی عادل به خارج ازکشوررفت


محمدحسین میثاقی مجری جوان شبکه سه و ورزش سیما که گفته می شد بعداز اجرای برنامه فوتبال 120 حالا مد نظر مدیران شبکه سه قرار گرفته و قرار است جای عادل فردوسی پور از او استفاده شود، به خارج از کشور رفته است. به گزارش...

محمدحسین میثاقی مجری جوان شبکه سه و ورزش سیما که گفته می شد بعداز اجرای برنامه فوتبال 120 حالا مد نظر مدیران شبکه سه قرار گرفته و قرار است جای عادل فردوسی پور از او استفاده شود، به خارج از کشور رفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، این گزارشگر و مجری که توسط فردوسی پور به سیمای سراسری معرفی شد، رسما شاگرد نخست سبک و شیوه عادل در اجرای برنامه های ورزشی محسوب می شود و گزینه ای بهتر از او برای نشاندن جای فردوسی پور پیدا نکرده اند.

میثاقی که تا سال قبل بیشتر گزارشگر سفرهای استانی برنامه نود بود، در جام جهانی روسیه نیز گزارش های تصویری جذابی از روسیه ارسال کرد ولی این آخرین تجربه کاری اش در این شیوه بود. طی چندماه اخیر او مجری ثابت برنامه های فوتبالی شبکه سه از لیگ گرفته تا جام ملتهای آسیا شد و با این پشتوانه طبیعی که میثاقی اولین گزینه جانشینی عادل در برنامه 90 باشد و حالا که همه دنبال گرفتن یک جمله مهم از او هستند، به خارج از کشور رفته است. البته گفته می شود سفر او طولانی نیست و او در روزهای جنجالی مدیر شبکه سه علیه فردوسی پور نمی تواند تا مدتها خودش را کنار بکشد.

میثاقی که ظاهرا بعد از یک دوره فشار کاری، در تعطیلات عید به خارج از کشور سفر کرده، خیلی زود باید خود را آماده اجرا و پخش مسابقات فوتبال در برنامه فوتبال برتر کند. دو بازی ایران در رقابت های مقدماتی المپیک و دربی در 10 فروردین ماه هم هستند.البته ممکن است برنامه ویژه بازی های تیم امید از طریق شبکه ورزش پخش بشود و میثاقی تا روز دهم در تلویزوین حاضر نشود. نکته جالب اینکه عباسی در پست اینستاگرامی خود از احتمال بازگشت عادل به 90 صحبت کرده که اگر رخ ندهد کار برای میثاقی سخت می شود.

میثاقی جانشین احتمالی عادل به خارج ازکشوررفت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس