مسابقه عکس موبایلی ویژه شهادت حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود


مسابقه عکس موبایلی ویژه شهادت حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود

ابراهیمی نژاد گفت: مسابقه عکس موبایلی مجازی ویژه شهادت شاهچراغ (ع) یکی از برنامه های ویژه شهادت این امامزاده جلیل القدر است که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره 09176026570 در شبکه های مجازی «ایتا» و «سروش» ارسال کنند.

به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، «مهدی ابراهیمی نژاد» امشب (شنبه 3 فروردین) با اشاره به برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) گفت: مراسم خطبه خوانی و لاله گردانی خدام حرم مطهر از دیگر برنامه های ویژه شهادت این حضرت است که در روز چهارم فروردین برگزار می شود و «حاج رضا رودکی» در این مراسم به مداحی می پردازد.

مدیر فرهنگی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به برخی برنامه های درنظر گرفته شده ویژه شهادت حضرت احمد بن موسی (ع) افزود: مسابقه «امین ولایت» یکی از دیگر برنامه های ایام شهادت است که علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت حرم مطهر و یا ارسال پیامک به شماره 100001522 در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه «خاطرات فیروزه ای» در این ایام، بیان کرد: مسابقه عکس موبایلی مجازی ویژه شهادت شاهچراغ (ع) یکی از برنامه های ویژه شهادت این امامزاده جلیل القدر است که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به شماره 09176026570 در شبکه های مجازی «ایتا» و «سروش» ارسال کنند.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی