کاهش ماموریتهای حوزه بهداشت، درمان و اورژانس مازندران از اسفندماه سال گذشته تاکنون


کاهش ماموریتهای حوزه بهداشت، درمان و اورژانس مازندران از اسفندماه سال گذشته تاکنون

دکتر یحیی صالح طبری، رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران اظهار کرد:از 25 اسفندماه سال گذشته تاکنون در حوزه بهداشت، درمان و اورژانس دوهزار و 266 ماموریت داشتیم که 6.8 درصد نسبت به مشابه سال قبل کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از ساری ،وی تعداد ماموریت تصادفی در سال گذشته را ۶۵۶مورد دانست و افزود: تعداد ماموریت ها امسال به ۵۶۴ رسیده که نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش پیدا کرد که توقع ما کمتر از این رقم است.

رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران با بیان اینکه فوتی ماموریت تصادفی ۲۰.۳ درصد کاهش پیدا کرد، ادامه داد: تعداد ماموریت غیر تصادفی یکهزارو ۷۰۲ بود که نسبت به سال گذشته۴.۱ درصد کاهش داشته است.

صالح طبری به راه اندازی ۲۰ کمپ سلامت اشاره کرد وگفت: ۹۰ پایگاه جاده ای و شهری، دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس، یک فروند بالگرد آماده خدمت رسانی به مردم است.
وی افزود: ۵۰۰ نیروی عملیاتی در این ایام فعالیت می کنند و همه امبولانس ها نیز مجهز به تکنولوژی روز هستند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی مازندران به سیل اخیر اشاره کردو افزود: در حوزه بهداشتی برای جلوگیری از بیماری های گوارشی و وبا اقدامات لازم به ویژه کلرزنی با دقت و سرعت انجام شد و تاکنون هیچگونه بیماری گوارشی گزارش نشده است.

صالح طبری با بیان اینکه تیم های سیار به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند، ادامه داد: تاکنون ۲۱ نفر از سیل زدگان و ۱۵ مصدوم ناشی از تصادف به بیمارستان مراجعه کردند.

وی به راه اندازی آمبولانس دریایی اشاره کرد و گفت:به دلیل ترافیک شدید در جاده های استان با مشکلات مواجه هستیم که به دنبال قایق های مناسب برای انتقال بیماران هستیم که در راه به گردن و ... مصدوم آسیب وارد نشود.

46

کد خبر 1243466

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !