تایکا وایتیتی صداپیشه‌‌ی IG-88 در سریال The Mandalorian خواهد بود


تایکا وایتیتی صداپیشه‌‌ی IG-88 در سریال The Mandalorian خواهد بود

در ماه دسامبر بود که تهیه کننده و نویسنده جان فاورو (Jon Favreau) خاطر نشان کرد که شکارچی خطرناک ربات در The Empire Strikes Back یعنی IG-88 هم، در لایو اکشن بعدی دیزنی پلاس به نام...

در ماه دسامبر بود که تهیه کننده و نویسنده جان فاورو (Jon Favreau) خاطر نشان کرد که شکارچی خطرناک ربات در The Empire Strikes Back یعنی IG-88 هم، در لایو اکشن بعدی دیزنی پلاس به نام The Mandalorian حضور خواهد داشت. اکنون او از طریق اینستاگرام گفت که صدا پیشه‌ی IG-88 کسی نیست جز تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان فیلم What We Do in the Shadows. این کارگردان پیش از این فیلم منحصر بفرد خود یعنی «ثور: راگناروک» را به نمایش گذاشت که از این طریق خود را ثابت کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با روژان همراه باشید.

وایتیتی قرار است تا نقش آدولف هیتلر (Adolf Hitler) را در فیلم جنگ جهانی دوم به نام Jojo Rabbit که یک کمدی با لحنی تیره است، بازی کند. وی نویسنده و کارگردان این فیلم هم است. ما همچنین به بازگشت کورگ (Korg) به فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: نبرد ابدیت» امیدوار هستیم اما همچنان باید منتظر ماند و دید. به جز IG-88، شایعه‌ی حضور دنگار (Dengar)، بوسک (Bossk) همینطور ۴-LOM و زاکاس (Zuckuss) و بوبا فت (Boba Fett) هم در این سریال وجود دارد.

پس از داستان‌های Jango و Boba Fett، یک جنگجوی دیگر در دنیای «جنگ ستارگان» حضور دارد. The Mandalorian قرار است تا پس از سقوط فرمانروایی و قبل از ظهور دستور اول به وقوع بپیوندد. این سریال داستان یک تفنگدار تنها در بیرون کهکشان و دور از جمهوری جدید را دنبال خواهد کرد.

پدرو پاسکال (Pedro Pascal) بازیگر Kingsman: The Golden Circle قرار است تا تقش Mandalorian، تفنگدار تنها را بازی کند و در کنار او جینا کارانو (Gina Carano) بازیگر Deadpool، جیانکارلو اسپوزیتو (Giancarlo Esposito) بازیگر Breaking Bad، امیلی شلو (Emily Swallow) بازیگر Supernatural، کارل ودرز (Carl Weathers) بازیگر Predator، امید ابطحی (Omid Abtahi) بازیگر American Gods، ورنر هرزوگ (Werner Herzog) بازیگر Grizzly Man و نیک نولت (Nick Nolte) بازیگر Affliction هنرنمایی خواهند کرد.

جان فاورو نویسنده‌ی سریال است و کارگردان رسمی سریال که اخیرا معرفی شدند شامل دیو فیلونی (Dave Filoni) کارگردان Star Wars: The Clone Wars و Star Wars Rebels که فصل اول را کارگردانی می‌کند، دبورا چو (Deborah Chow) کارگردان Jessica Jones، ریک فامویوا (Rick Famuyiwa) کارگردان Dope، برایس دالاس هوارد (Bryce Dallas Howard) کارگردان Solemates و تایکا وایتیتی می‌شوند. تهیه کنندگان اجرایی سریال Mandalorian هم جان فاورو، دیو فیلونی، کثلین کندی (Kathleen Kennedy) و کولین ویلسون (Colin Wilson) هستند. کارن گیلشریست (Karen Gilchrist) دستیار تهیه کنندگی اجرایی است. این لایو اکشن به طور انحصاری برای دیزنی پلاس ساخته خواهد شد.

کامینگ سون

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تایکا وایتیتی صداپیشه‌‌ی IG-88 در سریال The Mandalorian خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در