آقای وزیر! با چه منطقی با مرخصی  استاندار یک استان توریستی در ایام نوروز موافقت کردید؟


آقای وزیر! با چه منطقی با مرخصی  استاندار یک استان توریستی در ایام نوروز موافقت کردید؟

دانشجویان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نامه‌ای خواستار توضیح وزیر کشور برای مرخصی استاندار گلستان شدند.

آقای وزیر! با چه منطقی با مرخصی  استاندار یک استان توریستی در ایام نوروز موافقت کردید؟به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور طی نامه به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مورد حوادث استان گلستان خواستار برکناری استاندار این استان شدند و خطاب به وزیر کشور به این موضوع اشاره داشتند که جناب عالی با چه منطقی در ایام نوروز با مرخصی استاندار یک استان توریستی موافقت کرده‌اید؟ خصوصا آنکه هشدار‌های لازم‌پیرامون احتمال جاری شدن سیلاب پیشتر صادر شده بود.

در ادامه مشروح نامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور

سلام علیکم

چند روزی است که سیل، شادی عید را بر کام هموطنان عزیزمان در برخی شهر‌های شمال کشور تلخ نموده است.
ذکر چند نکته را لازم می‌دانیم:

۱- فرموده اید استاندار گلستان، جناب آقای مناف هاشمی به خاطر مشکلات شخصی از شما مرخصی گرفته و کشور را ترک کرده اند. سوال اینجاست که جناب عالی با چه منطقی در ایام نوروز با مرخصی استاندار یک استان توریستی موافقت کرده اید؟ خصوصا آنکه هشدار‌های لازم‌پیرامون احتمال جاری شدن سیلاب پیشتر صادر شده بود.

۲- شایسته بود جناب آقای مناف هاشمی دست کم‌پس از مشاهده آلام مردم سریعا بازگردند. اکنون که باز نگشته اند گویا مشکلات شخصی ایشان چنان حاد بوده که درد هزاران هموطن عزیز خود را از یاد برده اند! با این حال عجیب است که هنوز استاندار گلستان هستند! لذا مستدعی است سریعا ایشان را معاف کرده و جایگزین مناسبی بیابید تا هم جناب آقای مناف هاشمی به حل و فصل بهتر مسائل شخصی بپردازند و هم روند کاهش مشکلات مردم تسریع شود. اقدام قاطع شما در عزل این مدیر خاطی موجبات دلگرمی مردم خواهد بود و در غیر اینصورت در مسئولیت ناپذیری ایشان شریک خواهید بود.

۳- قرارگاه جهادی معین وابسته به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با اتکا به اعضای دفاتر ۶۰ گانه عضو این اتحادیه در سراسر کشور آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری و کمک به استانداری ها، فرمانداری ها، مراکز هلال احمر و دیگر نهاد‌های خدمت رسان و امدادگر اعلام می‌دارد تا در صورتی که نهاد‌های مسئول حضور و کمک دانشجویان داوطلب را لازم و مفید تشخیص دادند وارد عرصه خدمت رسانی شود همچنین این قرارگاه تمام تلاش خود را برای جمع آوری کمک‌های مردمی و واریز آن به حساب‌های رسمی اعلام شده بکار خواهد بست.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/

نامه دانشجویان اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برای پیگیری سیل گلستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022