سونی از نمایش ویدیویی خود با نام سری State of Play رونمایی کرد


سونی از نمایش ویدیویی خود با نام سری State of Play رونمایی کرد

سونی و بخش پلی‌استیشن به طور ناگهانی از سری State of Play رونمایی کرد. نخستین قسمت این نمایش سه‌شنبه‌ همین هفته پخش خواهد شد. درحالی که شرکت‌های مختلف صنعت گیم مدام با اخبار جدید و حضورهای قدرتمند در نمایشگاه‌های مختلف خودی نشان می‌دهند، سونی در این زمینه تلاش چندانی نمی‌کند. نینتندو پروژه‌های بزرگی پیاده می‌کند، مایکروسافت قول یک حضور کم‌نظیر...

سونی و بخش پلی‌استیشن به طور ناگهانی از سری State of Play رونمایی کرد. نخستین قسمت این نمایش سه‌شنبه‌ همین هفته پخش خواهد شد.

درحالی که شرکت‌های مختلف صنعت گیم مدام با اخبار جدید و حضورهای قدرتمند در نمایشگاه‌های مختلف خودی نشان می‌دهند، سونی در این زمینه تلاش چندانی نمی‌کند. نینتندو پروژه‌های بزرگی پیاده می‌کند، مایکروسافت قول یک حضور کم‌نظیر در E3 را داده و تازه‌واردهای دیگر نیز هرکدام چیزی برای گفتن داشته‌اند. این درحالی است که سونی حتی در مراسم E3 هم حضور نخواهد داشت. اما ظاهرا سونی آنقدر هم بیکار ننشسته و نمایشی مانند Nintendo Direct و Inside Xbox، یعنی سری State of Play را ساخته تا از هوادارانش کمی دلجویی کند.

این نمایش قرار است اخبار جدید سونی را پوشش دهد. نخستین ایپزود از این سری ویدیویی نیز راس ساعت ۰۱:۳۰ بامداد روز سه‌شنبه، ۶ فروردین ماه به وقت ایران پخش خواهد شد. در این نمایش ما شاهد تریلرهای جدید، اخبار بازی‌ها و ویدیو گیم‌پلی خواهیم بود. احتمال وجود تریلر یا ویدیو جدیدی از بازی Days Gone هم با توجه به نزدیک شدن به زمان انتشارش، قوی است.

این می‌تواند فرصتی بسیار خوبی برای سونی باشد تا خبرهای مهم و بزرگ‌ خود را هرگاه که مایل ‌است به وسیله‌ آن منتشر کند. البته با توجه به عدم حضور آن‌ها در مراسم E3، مدیریت درست این پروژه می‌تواند اهمیت ویژه‌ای داشته باشد. باید منتظر ماند و دید سونی چه حرف‌های جدیدی برای گفتن دارد؛ آیا شاهد معرفی PS5 خواهیم بود؟ یا یک بازی انحصاری دیگر؟

اولین اپیزود این ویدیو طی چند روز آینده پخش می‌شود و پاسخ تمام این سوالات داده خواهد شد.

سونی از نمایش ویدیویی خود با نام سری State of Play رونمایی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا