نسخه‌ جهانی گلکسی فولد سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد


نسخه‌ جهانی گلکسی فولد سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

حدود یک ماه بعد از تاریخ رونمایی گلکسی فولد، نسخه‌ی جهانی گوشی تاشدنی سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد.

اول اسفندماه، . حال بعد از گذشت یک‌ماه از رویداد رونمایی این دستگاه گران‌قیمت، گوشی تاشدنی کره‌ای‌ها در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده است. نسخه‌ی بین‌المللی این گوشی هوشمند، شماره مدل SM-F900F را دارد که حرف F در انتهای شماره‌ی مدل به طبقه‌بندی نسخه‌های مختلف گلکسی فولد اشاره می‌کند.

با نگاهی به نتایج بنچمارک متوجه می‌شویم که نسخه‌ی بین‌المللی گوشی تاشدنی گلکسی فولد با تراشه‌ی کوالکام به بازار عرضه خواهد شد. باتوجه به اینکه سامسونگ پیش‌تر نیز اعلام کرده بود که گوشی هوشمندی تاشدنی این شرکت با تراشه‌ی ۶۴ بیتی ۷ نانومتری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، انتظار آن می‌رفت که گوشی تاشدنی با تراشه‌ی کوالکام به بازار عرضه شود و تراشه‌ی اکسینوس ۹۸۲۰ با طراحی لیتوگرافی ۸ نانومتری برای این دستگاه مورد استفاده قرار نگیرد.

نسخه‌ جهانی گلکسی فولد سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

نتایج بنچمارک گیک‌بنچ گلکسی فولد سامسونگ

باتوجه به اینکه سامسونگ همیشه نسخه‌ی جهانی گوشی‌های هوشمند خود را با تراشه‌ی اکسینوس به بازار عرضه می‌کند، استفاده از پردازنده‌ی کوالکام جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. تراشه‌های کوالکام به چندین بازار مانند بازار چین و بازار ایالات متحده محدود می‌شود؛ اما به‌نظر می‌رسد عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی گوشی تاشدنی سامسونگ با این تراشه، استثنا است.

گلکسی فولد سامسونگ در تست تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب موفق به دریافت امتیاز ۳۴۱۸ و ۹۷۰۳ شد. هنوز مشخص نیست که نسخه‌ی نمونه‌ی اولیه‌ی این گوشی هوشمند در بنچمارک تست شده یا اینکه نسخه‌‌ای که به دست کاربران بازار خواهد رسید در بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین مشخص نیست که گوشی تاشدنی کره‌ای‌‌ها، نسخه‌ی پایدار سیستم‌عامل را اجرا می‌کند یا خیر. در جریان رویداد رونمایی گلکسی فولد، سامسونگ تأیید کرد که گوشی هوشمند تاشدنی با حافظه‌ی رم ۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

تراشه‌ی کوالکام با لیتوگرافی ۷ نانومتری که در گوشی تاشدنی گلکسی فولد مورد استفاده قرار گرفته، جدیدترین تراشه‌ی بالارده‌ی این شرکت موسوم به اسنپدراگون 855 کوالکام است که از مودم X24 LTE بهره می‌برد. پیش‌تر گفته شده بود که گلکسی فولد سامسونگ در دو نسخه‌ با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G و LTE به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی گلکسی فولد سامسونگ، اطلاعات بیشتری در مورد بنچمارک این گوشی هوشمند منتشر شود. سامسونگ در تاریخ ۲۰ فوریه برابر با اول اسفندماه اعلام کرد که گلکسی فولد در تاریخ ۲۶ آوریل برابر با ۶ اردیبهشت‌ماه به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که گوشی تاشدنی سامسونگ ابتدا در بازار کره‌جنوبی و ایالات متحده به فروش برسد. سامسونگ اعلام کرده است که گوشی گران‌قیمت خود را در بازارهای اصلی سراسر جهان عرضه خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا