دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی Spider Man Into the Spider Verse 2018 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی Spider Man Into the Spider Verse 2018,دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی, دانلود انیمیشن Spider Man Into the Spider Verse 2018 دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2018 دانلود انیمیشن دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720pسانسور شده

دوبله حرفه ای اضافه شد

دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی Spider Man Into the Spider Verse 2018 دوبله فارسی

این انیمیشن سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی 2018 Spider Man Into the Spider Verse

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 8.7/10

ژانر: انیمیشن | ماجراجویی

مخاطب: تماشای این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.

نوع : سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردان: باب پرسیچتی، پیتر رمزی و رودنی روثمن

نویسنده: فیل لردرودنی روثمن

سال تولید: 2018 میلادی

زبان: انگلیسی (دوبله فارسی)

مدت زمان: 116 دقیقه

درباره انیمیشن:

مردعنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی اولین بار در لس آنجلس در ۱ دسامبر ۲۰۱۸ اکران شد و پس از آن به طور رسمی در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ در ایالات متحده آمریکا به سینماها راه یافت. این انیمیشن تاکنون با بودجه ۹۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۲۸۰ میلیون دلاری در سطح جهان شده که موفقیت بزرگی برای این انیمیشن محسوب می‌شود. همچنین این انیمیشن با استقبال و تحسین فوق‌العاده منتقدین و هواداران روبرو شد و منتقدین این انیمیشن را در زمینه‌های مختلف مثل حال و هوای انیمیشن، نحوه به تصویر کشیده شدن شخصیت‌ها، صداگذاری‌های حرفه ای، خط داستانی غیر کلیشه ای و غیرقابل پیش‌بینی، موسیقی متن استثنائی، شوخ‌طبعی و موارد دیگر ستایش کردند و آن را بهترین انیمیشن ابرقهرمانی تاریخ و بهترین اثری که از مردعنکبوتی ساخته شده دانستند.

داستان انیمیشن:

مایلز مورالز، نوجوانی که از طرفداران مرد عنکبوتی است، مجبور است که طبق انتظارات والدینش، ریو مورالز و جفرسون دیویس در یک مدرسه نمونه دولتی اما شبانه‌روزی تحصیل کند. پدرش جفرسون یک افسر پلیس است و مردعنکبوتی را به عنوان یک تهدید می‌شناسد. مایلز پس از اینکه به یکی از همکلاسی‌هایش به نام «گواندا» علاقه‌مند می‌شود، عمویش، آرون دیویس به او نصیحت می‌کند که دنبال گواندا باشد؛ و از آنجایی که مایلز علاقه خاصی به دیوارنگاری دارد به او یک ایستکاه متروکه را نشان می‌دهد که می‌تواند در آنجا روی دیوار نقاشی کند، اما حین نقاشی، عنکبوتی رادیواکتیوی مایلز را نیش زده و پس از مدتی قدرت‌های عنکبوتی در او نمایان می‌شود و مایلز را حسابی به وحشت می‌اندازد.پس از اینکه نمی‌تواند با عمویش مایلز تماس بگیرد، به ایستگاه برمیگردد و به طور ناخواسته یک آزمایشگاه سرّی که متعلق به کینگ‌پین/ویلسون فیسک است پیدا می‌کند و…

دانلود انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی Spider Man Into the Spider Verse 2018

تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .