فتح الله زاده:دلار هفت تومان می شود و سلطانی فر مدیرعامل استقلال


علی فتح الله زاده این روزها از فوتبال فاصله گرفته و می گوید: نقش مردم در موفقیت یا زمین خوردن یک صنف بسیار تعیین‌کننده است. آجیل و خشکبار در تمام روز‌های سال وجود دارد و ما می‌توانیم آن را هر زمان که می‌خواهیم، بخوریم، اما...

علی فتح الله زاده این روزها از فوتبال فاصله گرفته و می گوید: نقش مردم در موفقیت یا زمین خوردن یک صنف بسیار تعیین‌کننده است. آجیل و خشکبار در تمام روز‌های سال وجود دارد و ما می‌توانیم آن را هر زمان که می‌خواهیم، بخوریم، اما واقعاً چه اشکالی دارد اگر یک سال هنگام نوروز آجیل نخریم و نداشته باشیم؟

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر سابق استقلال در گفتگوی نوروزی اش پرسید: چرا باید قیمت چنین محصولاتی تا این حد بالا برود؟ واقعاً یک شخص با حقوق ۱/۵ میلیون تومانی چطور می‌تواند شرمنده خانواده‌اش نشود؟ آن‌هایی که باعث می‌شوند مردم شرمنده خانواده‌هایشان شوند در همین دنیا یا آن دنیا باید جواب پس بدهند و می‌دهند.

شب‌های برره و پایتخت
وقتی شما یک پدیده را درک می‌کنید، بدون شک از آن لذت بیشتری می‌برید. حکایت هنر هم همین‌طور است. من تا امروز هرگز با آقای مهران مدیری به صورت خصوصی گفتگو نکرده‌ام، اما واقعاً کاری که در برنامه دورهمی انجام داد بسیار بزرگ بود. موفقیتی که به راحتی حاصل نمی‌شود. شب‌های برره هم همین‌طور. آن سریال نگاهی عمیق به مسائل و مشکلات داشت. همین الان دنبال مجموعه کامل شب‌های برره هستم تا دوباره آن را از ابتدا تماشا کنم. حکایت سریال پایتخت هم همین‌گونه بود. بازی محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر و… در این سریال واقعاً عالی بود. باید قدرشناس عوامل سریال پایتخت باشیم که طی سال‌های اخیر در ایام عید ساعات خوشی را برای‌مان ساختند.

از مدیریت سلطانی‌فر تا دلار ۷ تومانی
اگر بخواهم دروغ سیزده بگویم، در عرصه هنری می‌توانم بگویم آقای مسعود ده‌نمکی رئیس جشنواره عروسکی یونیما شد!
در مقوله ورزش هم از قول من بنویسید آقای دکتر سلطانی‌فر مدیرعامل باشگاه استقلال شد!
در رابطه با دروغ سیزده اقتصادی نیز باید بگویم با تدابیر دولت، قیمت دلار به ۷ تومان می‌رسد!

روز شیرین نداشتم
تلخ‌ترین روز سال ۹۷ برای من ۱۷ مهر بود. همان روزی که خبر درگذشت مرحوم بهرام شفیع را شنیدم. ایشان یکی از زحمتکشان عرصه ورزش و رسانه بود. در مورد شیرین‌ترین روز هم مشکلات اقتصادی مردم آن‌قدر زیاد شده که هر قدر فکر می‌کنم، روز شیرینی به ذهنم نمی‌رسد.

ماراتن پیروزی‌های استقلال
در روز دهم فروردین سال ۹۰ من مدیرعامل باشگاه استقلال بودم و توانستیم پرسپولیس را با حساب یک بر صفر شکست دهیم. حالا پس از هشت سال این دو تیم دوباره در روز دهم فروردین با هم بازی دارند. امیدوارم ماراتن پیروزی‌های استقلال در دهمین روز نوروز ادامه پیدا کند. در واقع عید واقعی هواداران استقلال از دهم فروردین آغاز می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری