استقرار نظامیان فرانسوی در پاریس برای جلوگیری از برگزاری اعتراضات ضدسرمایه‌گذاری


استقرار نظامیان فرانسوی در پاریس برای جلوگیری از برگزاری اعتراضات ضدسرمایه‌گذاری

ارتش فرانسه برای مقابله با برگزاری نوزدهمین هفته اعتراضات ضدسرمایه‌گذاری، در پایتخت این کشور مستقر شد.

استقرار نظامیان فرانسوی در پاریس برای جلوگیری از برگزاری اعتراضات ضدسرمایه‌گذاری
به گزارش فانوس، نظامیان ارتش فرانسه برای مقابله با برگزاری نوزدهمین هفته اعتراضات ضدسرمایه‌گذاری، در پاریس -پایتخت این کشور- مستقر شدند.

دولت فرانسه به طور گسترده خود را برای مقابله با نوزدهمین هفته اعتراضات آماده می‌کند که نشان می‌دهد مقامات این کشور می‌خواهند با قاطعیت شدید با معترضان برخورد کنند تا مانع از تکرار حوادث شنبه گذشته شوند.

خبرنگار الحدث در پاریس گفت: پس از آن که اعتراضات ضدسیاست‌های دولت فرانسه، نیرو‌های پلیس و امنیتی این کشور را خسته کرد، ارتش مامور حفاظت از ساختمان‌های دولتی و مراکز حساس در پاریس خواهد شد. امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، اعلام کرد نظامیان ارتش این کشور حفاظت از تاسیسات حساس را بر عهده خواهند گرفت تا فشار‌ها بر نیرو‌های امنیتی کاهش یابد.

در ادامه این گزارش آمده است: واگذاری حفاظت از ساختمان‌های رسمی در پاریس به ارتش به جای پلیس و نیرو‌های امنیتی فرانسه در برابر اعتراضات مردمی، به اعتقاد مخالفان در این کشور ریسک بالایی دارد؛ زیرا ممکن است سربازان ارتش را در برابر مردمی قرار دهد که در صورت بروز درگیری، مجبور شوند به سوی مردم تیراندازی کنند. در سایه این بحث ها، خیابان شانزلیزه نفس خود را در انتظار نوزدهمین هفته تظاهرات، حبس کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس