ویژه برنامه های نوروزی رادیو اقتصاد


ویژه برنامه های نوروزی رادیو اقتصاد

شبکه رادیویی اقتصاد روی موج fm ردیف 98 مگاهرتزبرنامه دارد. این شبکه رادیویی برنامه های مختلفی را برای روزهای آخر سال 97 و روز تحویل سال 98 در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون خبرگزاری شبستان، همه شبکه هایی رادیویی برای نوروز 98 ویژه برنامه های مختلفی را بسته به رسالت خود تدارک دیده اند.

بنابراین گزارش رادیو اقتصاد با شعار«صدای اقتصاد درون زای ایران» به تولید برنامه های مختلف مشغول است.

برنامه «بهار پلاک 98» روز 29 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 ساعت 10 از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می شود. این برنامه با هدف ایجاد لحظاتی شاد و توام با معنویت همچنین با رویکرد آگاهی بخشی به مخاطبان از طریق تبیین و تحلیل رویدادهای ایام نوروز در قالب اطلاعات جاده ها، اماکن تفریحی، آب و هوا، راهداری، پلیس راه و پخش گزارش های جذاب از گزارشگران افتخاری از سراسر کشور می پردازد.

همچنین ارتباط با نمایندگان مجلس، وزرا و معاونان رییس جمهور، کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی، تبیین شعار سال اعلامی از سوی مقام معظم رهبری با نگاهی به گام دوم انقلاب، تبیین فرهنگ کار و تلاش در قالب های جذاب و گزارش های راهیان نور به صورت زنده و مستقیم از دیگر بخش های این برنامه رادیو اقتصاد است.

همچنین برنامه «شب بهاری» 29 اسفند ساعت 23 به مناسبت لحظه تحویل سال 1398 به صورت زنده و مستقیم در راستای امید و نشاط بخشی به جامعه تهیه و پخش می شود.

بخش های این برنامه شامل ارتباط با اماکن زیارتی،گزارش مراسم اعتکاف، پخش بیانات رهبری، پیام نوروزی رییس جمهوری و سرودهای متنوع بهاری، پیامک ها و تلفن های مردم، گزارش های متنوع از سراسر کشور،گزارش از گلزار شهدا و انعکاس آداب و رسوم مناطق مختلف کشور، گزارش پشت صحنه از ویژه برنامه های نوروزی رادیو اقتصاد و تبیین فرهنگ کار و تلاش در کلام و سیره حضرت امیر(ع) است.

گفتنی است برنامه «اقتصاد به وقت بهار» 29 اسفند 97 تا 16 فروردین 98 ساعت 16 روی موج این شبکه رادیویی می رود. این برنامه با هدف ایجاد فضایی شاد، امیدبخش و توأم با سرگرمی همراه با اطلاع رسانی در ایام نوروز با بخش های مختلف از قبیل طنز، خبر، تحلیل، گزارش و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مسافران نوروزی در قالب ارتباط با راهداری، پلیس راه، هلال احمر، ستادهای نوروزی و معرفی مکان های تاریخی و جاذبه های گردشگری استان های مختلف تهیه و پخش می شود.

به گزارش شبستان برنامه «نَقل و نُقل» 29 اسفند تا 16 فروردین ساعت 9 از رادیو اقتصاد پخش می شود. این برنامه طنز اقتصادی با ایجاد فضایی شاد و امیدبخش و با هدف اصلاح رفتارهای غلط اقتصادی، اجتماعی از قبیل تجمل گرایی، فخرفروشی، تنبلی، چشم و هم چشمی و غیره تهیه و پخش خواهد شد.

رادیو اقتصاد روی موج FM، فرکانس ۹۸ به صورت ۲۴ ساعته به حوزه صنعت و تجارت می پردازد.

پایان پیام/298

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو