واکنش غیرمنتظره مرد گیاهخوار به سرو گوشت در رستوران! +فیلم


واکنش غیرمنتظره مرد گیاهخوار به سرو گوشت در رستوران! +فیلم

مرد گیاهخوار پس از آنکه متوجه شد غذایی که برای او آماده شده حاوی گوشت است واکنش غیرمنتظره ای از خود نشان داد.

واکنش غیرمنتظره مرد گیاهخوار به سرو گوشت در رستوران! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه عجیب خدمتکاران رستوران مک دونالد در آماده کردن سفارش مشتری موجب اعتراض شدید وی شد. ماجرا از آنجا آغاز شد که این مشتری گیاهخوار پس از مراجعه به این رستوران در " آیلزفورد" منطقه کنت انگلیس از خدمتکاران خواست تا یک غذای گیاهی برای او آماده کنند.

دقایقی بعد و پس از آنکه خدمتکاران سفارش مرد سالخورده را آماده کردند و روی میز در مقابل او قرار دادند او متوجه شد که غذای مورد نظر حاوی گوشت است. این در حالی بود که این اتفاق برای دومین مرتبه تکرار می‌شد و این مشتری پیشتر به خدمتکاران گفته بود که یک گیاهخوار است.

مرد سالخورده که با دیدن گوشت در بشقاب غذا بسیار عصبانی شده بود بلافاصله میز غذا را ترک کرد و با مراجعه به صندوق دار رستوران شروع به اعتراض کرد. در ویدئویی که توسط یکی از مشتریان داخل رستوران با نام " جو دال" و با کمک تلفن همراه تهیه شده است لحظه اعتراض این مشتری به صندوق دار را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این مشتری عصبانی از صندوق دار درخواست می‌کند که می‌خواهد با مدیریت رستوران صحبت کند.

در این ویدئو صدای این مرد شنیده می‌شود که بلند فریاد می‌زند: " به پلیس زنگ بزنید. صادقانه به پلیس زنگ بزنید رفقای من. برای دومین بار شما غذایی که ویژه گیاهخواران نبود برایم آماده کردید. فکر می‌کنید کی هستید؟ من نمی‌خواهم آرام باشم. من جایی نخواهم رفت. این اتفاق برای دومین بار رخ می‌دهد و انتظار من این است کسی باید پاسخگو باشد. شما باید حقوق پرسنل خود را درست پرداخت کنید.( تا آنها دل به کار ببندند). این یک فاجعه است. این اتفاق دومین بار می افتد. "

در ادامه پلیس محلی انگلیس در رستوران حاضر شد و به این ماجرا خاتمه داد. این اتفاق بعدظهر روز پنجشنبه رخ داده. این مرد به همراه یک زن و یک کودک در رستوران حاضر شده بود.

جو دال، فردی که این ویدئو را تهیه کرد در این باره گفت:: " این مرد و همسرش هر دو گیاهخوار بودند و در حالی که یک غذای حاوی سبزیجات سفارش داده بودند خدمتکاران رستوران یک غذای حاوی گوشت برای آن‌ها آماده کردند. اگر عادل باشیم این قبیل اتفاقات همیشه در مک دونالد می‌افتد. "

انتهای پیام/

اشتباه عجیب خدمتکاران رستوران دردسرساز شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا